Vaikuta hyvinvointipalveluihin ja osallistu Sitran kyselyyn!

Kommentit (3)

Vierailija

Kevytversiot halvemmiksi kuin ns tavallinen ruoka!

Juurekset,vihannekset ja marjat halvemmiksi kuin ns tavallinen arkiruoka niin silloin niitä ihmiset käyttäisivät ja minäkin ostaisin joka päivä marjoja ja hedelmiä.

Koululaisille välipalaksi marjoja, juureksia ja hedelmiä: EHDOTTOMASTI!

Limsojen tilalle tuoremehuja, kylmäpuristettuja mehuja jne.

Vierailija

Kansa haluaa sellaisia tereydenhoitopalveluja, joissa korjataan kipujen ongelmien SYYT, eikä vain hoideta ja lääkitä syiden aiheuttamia SEURAUKSIA, kipuja! Tähän kun on menetelmiä tarjolla. Esim. ikivanhat kansanparannuksen keinot, joilla on saatu hyviä tuloksia aikaiseksia. Vähällä vaivalla ja halvallakin. Säästöistä kun jatkuvasti muistetaan muistuttaa! Jostain syystä niitä ei vain haluta käyttää, vaan pillereillä ja piikeillä yritetään turruttaa ko. ongelmien aiheuttamia kipuja!

Vierailija

Juuri näin, hyvin ilmaistu! Julkisessa terveydenhoidossa kun joudun joskus käymään niin saan tunteen että olen ihan väärillä teillä kun mainitsen tai ehdotan jotain mikä poikkeaa heidän hoidon nykykäsityksistä. Vedotaan aina siihen kun ei ole tutkimustuloksia. Luulisi että jo se että ihmiskunta on näinkin pitkään pysynyt hengissä on todiste siitä. Nykyajan lääkkeet kun sairastuttavat. Olen vakuuttunut siitä että monet jotka ovat saaneet jonkin diagnoosin psyykkisestä tai neurologisesta sairaudesta onkin hänen syömien lääkkeiden haittavaikutus oire. Samoin monet ruoat kuten esim. viljat voivat aiheuttaa masennusta myös muilla kun keliaakikoilla. Olen vakuuttnut siitä että tämä ei koske ainoastaan meidän perhettä, lääkkeiden, ruoan ja lisäaineiden aiheuttamana haittavaikutuksena.

Valitettavaa on kun suomalaiset lapset joutuvat syömään päiväkodissa ja koulussa epäterveellistä ruokaa mm. perunaa, pastaa, maitoa, viljoja, lisäaineita ym.ruokaa joka sairastuttaa. Omaa ruokaa kun ei saa tuoda....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat