Kommentit (4)

Vierailija

Jaa,vai että vähentää vuotoa! Itse en ole koskaan vuotanut tällä tavalla kuin nyt kun hormonikierukan laitosta on 6 vkoa. Verta suorastaan tulvii ja lorisee lattioille saakka. Kohta saa kapistus lähtöpassit.

Vierailija

Joopa joo... nyt alkaa tympimään asiantuntijoiden/lääkärien/gynekologien aisantuntevat kommentit! Itselläni hormoonikierukka ollut kohta puoli vuotta ja kuukautiseni kestävät n. kolme viikkoa. Välillä 1-2 viikkoa tipottelua. Kävin lääkärillä ja hän vain totesi, että tällaista saattaa olla, täytyy vain olla kärsivällinen ja odottaa. Toinen lääkäri kehoitti odottamaan kolme kuukautta, tasoittuvatko vuodot. Nyt lähtee kierukka pois! Olen kuullut ja lukenut nyt niin paljon vastaavia tapauksia, etten suosittele hormoonikierukkaa enää kenellekkään. Toki hyviäkin kokemuksia tuntuu olevan.Ken nyt sitten haluaa ryhtyä koekaniiniksi. Sitä vaan ihmettelen, että miksi näistä mahdollisista ongelmista ei kerrota etukäteen? Ajatteleeko gunekologi, ettei mainita jos tälle asiakkaalle vaikka hormoonikierukka sattuisi sopimaankin. Minulle asiasta kertoi vasta terveyskeskuslääkäri vastaanotolla. 

Ei koskaan enää!

Vierailija

Miksi lääkärit vastaavat näihin ihmisten kokemuksiin jatkuvasti jonkun oppikirjan takaa eivätkä tunnu välittävän ihmisten omista kokemuksista pätkääkään? Samanlaista höpöhöpöä saa lukea vain poliitikkojen suusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat