Kommentit (8)

Kannattaisi varmaan syödä laadukkaita ruokia ja D vitamiinia purkista 100 mcg päivässä, niin voipi seisoa taas.

 

 

  • ylös 31
  • alas 36

Testosteroni sustanonin seurauksena aivohalvaus ja sen seurauksena epilepsia sekä sydän infarkti ja pysyvä työkyvyttömyys. Et silleen vaan. Neurologian professorit kertoivat jälkeenpäin, jotta aina sustanonpiikin jälkeen testosteronitason voimakas nousuhuippu olisi ollut syynä. Huippupiikin jälkeen taso hiljalleen laskee turvallisemmalle tasolle. Aluksi kaikki meni hyvin ja sain lääkkeestä toivotunlaista vastetta kunnes eräänä päivänä sitten... Myöskään tänäpäivänäkään ei lääketieteellä ole konstia selvittää steroidihoidon jälkeen ilmennyttä veritukos alttiuttani. Ei ole perinnöllisiä eikä muitakaan verenkuvasta ilmentyvää syytä. Vielä ainaki pysyny hengissä kun aamusella kourallinen "tabuja" napaan ja eikun menoksi minkä tässä muutakaan voip :-D

  • ylös 17
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

 

Testosteronin rinnalla kannattaa aina muistaa sopiva tasapaino dopamiinin ja myös verenkiertoon liittyvien seikkojen välillä. Rasvansyönti, joka joskus voidaan yhdistää testosteroniin, voi haitata dopamiinintuotantoa ja näiden kahden kanssa vastakohtana voi joskus näyttäytyä kestävyysurheiluun liittyvät jutut, jotka kuitenkin ovat monin muunkaltaisin tavoin eduksi keholle. Kyse on siis yksilöllisestä tasapainosta. 

 

Testosteroni itsessään vaikuttaa esim. erektiokykyyn vain tiettyyn rajaan asti. 

  • ylös 20
  • alas 22
M i e s t e n asioita.

No kylläpä oli Sinikka osannut negatiivisesti kirjoittaa yleisestä miesten vaivasta! Hyvä esimerkki todellisesta arkipäivän hitleristä. Kuin yleinen terveyskeskusarvauskeskuslääkäri. Ei voi olla näkemättä kuvaa mielessään vastaanottokäynnistä - vastaanottokäynneistä - jotka eivät koskaan johda mihinkään. Todellinen ihmishirviö. Naisille, ja nuorille tytöille, on samaan aikaan määrättävä kaikki mahdolliset hormonit ja lisäpillerit. Ja joku kehtaa vielä naureskella että "eihän suomalainen mies lääkärissä käy..." No miksi kävisi?

  • ylös 17
  • alas 21
sairastunut

jos on mekaaninen vaiva kuten kives syöpä testosteroni taso laskee 70% on vaaran saada lihas rappeuman ja nivelrappeuman lisäksi osteoporoosi ja sokeri tauti...

  • ylös 15
  • alas 17
Vierailija

Tosi tietämätöntä porukkaa jopa lääkärit, Sustanon 3 viikon välein on ensinnäkin liian harvoin, toiseksi oireesi kuulostavat että estorgeeniä ei ole kontrolloitu .... Aromasin tulisi luultavasti tarpeeseen ... Oikean annoksen ja balanssi löytäminen saattaa joskus kestää hetken, mutta ku se löytyy olo on hyvä ...

  • ylös 14
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan syödä laadukkaita ruokia ja D vitamiinia purkista 100 mcg päivässä, niin voipi seisoa taas.
 

Mikä yksikkö on tämä mcg?

  • ylös 19
  • alas 13

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat