Unirytmi sekaisin - tee korjausliike

Tänään menen aikaisin nukkumaan. Tuttu päätös, joka harvoin toteutuu.Lue koko juttu

Kommentit (8)

No, ennen tietokoneiden ja sosiaalisen median aikaa minä kukuin aina illalla. Aloin aina kaikki suuret projektit illalla, siivosin komerot, järjestelin valokuvat... Aamu tulee liian varhain, menisin luonnostaan nukkumaan noin klo 2 ja nukkuisin ainakin klo 10 saakka. Ja tietenkin kun sitten joutuu heräämään aikaisemmin (pääsen kyllä ylös) niin jossain kohtaa sitä tekee korjausliikkeen ja nukkuu pidemmät yöunet jonka jälkeen uni ei illalla tulekaan ja valvoo vielä pidempään. Maailma on aika kamala oikeasti iltavirkulle. Luojan kiitos pysyn työkuntoisena vielä muutaman yön 5-6 tunnin yöunilla, monet on ihan sekopäitä jos eivät saa 8 h unta per yl

Vierailija

Itsellään näinä päivinä stressi tehnyt sen en voi nukkua yöt rauhallisesti tai huolet painavat mieltä käynnut usein nukkumaan 2-4 välillä tai mennyt myöhemmäksi se on vaikuttanut mun fyysiseen ja henkiseen oloon että olen valvonnut siksi vähä harmittaa en mee nukkumaan kuin muut ihmiset tuntuu vähän pahalta tämä yön kukkuminen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin mä tarten sen 8-9h taikka mä flippaan.

tähän et taida uskoa itsekkään. minäkin, jolla on nykyään todella heikko psyyke, alan käydä psykoottiseksi vasta kahden valvotun yön jälkeen.

Liian väsynyt ja urheiluhullu

Itellä alkaa huomenna koulu ja tänään heräsin yhelttoista ja koulu alkaa kahdeksalt. Meillä on joka päivä kahdeksaan kouluun joten ei kiva. Sitten kun koulu loppuu kolmen jälkeen niin treenit alkaa 16 tai 17 ja sinnekki joutuu aina mennä kävellen ja yleensä treenit kestää 1-2 tuntia ja joinain päivinä on vielä toiset treenit eikä läksyjä kerkiä tehdä siinä välissä, joten teen ne 20-21 ja sitten pitäs vielä keritä käymään suihkussa. Ei se ongelma mutta koska itsellä on pitkät ja paksut hiukset niin niiden kuivumiseen menee 1-2 tuntia niin se on 24 yleensä kun pääsen sänkyyn. Mutta minulla kestää AINA 1-3 tuntia että saan unta joten elämä minulla on vähän kiireistä. Sitten viikonloput. En voi nukkua kuin tunnin pidempään koska treenit alkaa 9.00 ja loppuu 13.00. Ja illalla en vain saa unta enkä oikein tiedä miksi. Tätä samaa tulee olemaan ainakin 3 seuraavaa vuotta koska olen ylä asteella, mutta olen ajatellut mennä lukioon ja siellä on joskus pidemmät päivät niin tätä tuskaa tulee jatkumaan vielä pitkään.

Nuori aikuinen bensaasuonissaan

Itse tulee herättyä vähän yli neljä aamulla duuniin

nyt on ollut paripäivää vapaata ja flunssassahan ne vapaat menivät

En ymmärrä kun jostain syystä nyt ei sitten väsytä vaikka kello lyö viisiaamulla jaolen herännyt 11 eilen aamuna

Höyhenmatti

Kun Nalle-karhu sairastaa, niin uni paras lääke on.

Uni on arvokasta ja siksi unelle on hyvä luoda rutiinit illaksi ja aamuksi. Turvalliset rutiinit auttavat myös nukahtamaan uudestaan, vaikka yöllä heräisikin silloin tällöin.

Kofeiini ei kuulu hyvin nukkuvan ihmisen ruokavalioon sen enempää kuin nikotiini tai alkoholikaan. Ne ovat vain kierrettä ylläpitäviä korvikkeita jokainen.

Elikkä hammaspesulle ja nukkumaan!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat