Oon 12-vuotias tyttö ja mulla on noita verihyytymiä paljon kuukautisvuodon seassa ja mulla on tosi tosi kovat vatsakivut ja nyt tokana päivänä vuodon alkamisesta myös ilmestynyt alaselkäkipua, usein lantion oikealla puolella. Usein mulla ei oo ollu näin kovat kivut, nii onko tää normaalia sit? Ja onko ne verihyytymätkin mulla normaaleita?
Tervetuloa naisen ihanaiseen maailmaan.
Kuukautiset ainakin omalla kohdallaki ovat erilaiset.. joskus on runsasta vuotoa+hyytymiä ja kipua alaselässä ja alavatsassa.
Joskus vuoto on vähäistä eikä kipuja lainkaan.
Päänsärky kuuluu minulle osata tätä riemua. Ennen ja jälkeen siis PMS oireena.
Harvemmin mutta joskus kipu saattaa säteillä myös etureisiin.
Syökää buranaa ja liikkukaa. Se auttaa
Ja ehkä pieni pussi omia herkkuja :)
Oon 12-vuotias tyttö ja mulla on noita verihyytymiä paljon kuukautisvuodon seassa ja mulla on tosi tosi kovat vatsakivut ja nyt tokana päivänä vuodon alkamisesta myös ilmestynyt alaselkäkipua, usein lantion oikealla puolella. Usein mulla ei oo ollu näin kovat kivut, nii onko tää normaalia sit? Ja onko ne verihyytymätkin mulla normaaleita?
Tervetuloa naisen ihanaiseen maailmaan.
Kuukautiset ainakin omalla kohdallaki ovat erilaiset.. joskus on runsasta vuotoa+hyytymiä ja kipua alaselässä ja alavatsassa.
Joskus vuoto on vähäistä eikä kipuja lainkaan.
Päänsärky kuuluu minulle osata tätä riemua. Ennen ja jälkeen siis PMS oireena.
Harvemmin mutta joskus kipu saattaa säteillä myös etureisiin.
Syökää buranaa ja liikkukaa. Se auttaa
Ja ehkä pieni pussi omia herkkuja :)
Nykyään ei tarvitse kohtua poistaa myoomien takia vaan ne voidaan poistaa MRI HIFU ultraäänellä ilman leikkausta.