Rintarangan murtuma

Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta rintarangan nikaman murtumasta? Itse sain tänään tietää, että minulla on pieni painaumamurtuma alimassa rintarangan nikamassa. Haluaisin tietää miten hoidettiin ja kuinka nopeasti paranee? Lääkäri ei hirveästi puhelimessa kertonut muuta kuin, että voi mennä jopa puoli vuotta kipujen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija

Kesäkuun alussa murtui pari nikamaa rintarangasta.  Viikon päästä pitäisi mennä töihin. Reilut taivutukset tuottavat vielä runsaasti tuskaa.  Muuten kipuja ei ole.

Vierailija

Hei!

Minä sain kuulla tänään että minulla on kolme rintarangan nikamaa murtunut, kun aiemmin luulin että oli vain yksi nikama murtunut!

tähän mennessä olen kärsinyt nyt noin viisi kuukautta ja on edelleen hyvin kipeä! 

Lääkäri kertoi minulle tänään että yleensä tällainen tapaus paranee kahdessa vuodessa!!!!!  Joten jäljellä lienee noin yhdeksäntoista kuukautta kärsimystä! Toki tämä tilanne on tänään jo jonkin verran parempi kuin alussa! Varmaankin kivut hellittävät vähitellen!

Ei muuta kuin tsemppiä vaan! Kyllä tässä tarvitaan hyvien ystävien tukea, sillä tämä ei olisi helppoa yksin!

Th 8-10

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat