Kommentit (5)

Vierailija

Hei, minä narskuttelin ja purin kovasti yöllä. Särki korvaa , silmiä, poskiontelot tulehtui.Oli  Jatkuvaa , oireen mukaista,  antibioottien syöntiä. Tehtiin purentakisko. Tutkittiin n. 5 vuotta. Olin ihan loppu, kunnes....Poskiontelo kuvauksissa löydettiin syy. Juurihoito tehty poskiontelon puolelle !!! Voi mikä helpotus, kun sain hampaan poistettua. Toki se olisi pian pudonnut, kun elimistö oli syönyt puolet juuresta.

piu

Minulla vihlaisee viiltävästi välillä kertaluontoisesti (ja saattaa hetken jatkua niin että hengittäessä aina kirpaisee) vasemman rinnan sisäsyrjältä rinnan alle. EKG:t + labrat ok, diagnosoitiin Tietzeniksi.

joogailija

Minullakin oli vihlovia rintakipuja vasemmalla puolella. Tutkittiin sydäntä ja määrättiin jo varalta nitrotkin. Sitten eräänä aamuna tuli niin kova kipu, ettei voinut olla makuullakaan juuri missään asennossa ja verenpaine nousi pilviin. Menin sairaalaan, jossa laitettiin piuhoihin. Sydämessä ei todettu mitään, vaan todettiin Tiezen oireyhtymä ja käskettiin hakea tietoa netistä. Eräältä lääkäriltä sain tarkempaa tietoa: joku kylkiluu on väärässä paikassa (ehkä loukkaantumisen johdosta?) ja se ajoittain  aiheuttaa kivun. Hyvä naprapaatti voi saada luun paikalleen, mutta jos se on jo kauan ollut väärässä asennossa, niin se napsahtaa luultavasti pian takaisin. Nyt olen saanut pidettyä kivun jo pitkään poissa sopivalla jumpalla ja venyttelyllä. Kannattaa kokeilla, löytyykö sopivasta kyljen venyttelystä apua.

koskee

Minulla on ollut samaa jo vuodesta 2000 . Tätä ihmettelin mitä on tämä kova kipu. Yöllä saattoi tulla yht' äkkiä eikä voinut nukkua tai edes maata sängyssä. Koskee lapaluitten välistä ja tuntuu rintaan asti, ei meinaa hellittää ja kipu on kova. Siihen auttaa että toinen hieroo sormienkaa ylhäältä alas niin että ranka jää väliin , kipualueelta, jos eka kerta ei auta niin toistamiseen ja buranaa. Kivun pitäisi helpottaa, totta on että ei voi olla paikallaan jos ei saa apua . Olen käynyt lääkärissä kukaan ei ole kertonut mistä johtuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat