Kommentit (3)

Minulla kynsisieni 3 vuotta ja syönyt suun kautta lääkkeitä yli vuoden ja lääkäri käski lopettaa haittavaikutuksien vuoksi.Ulkoiset hoidot eivät auta ja sieni sen kun pahenee,en löydä netistä mitään artikkelia josta apua. Olen epätoivoinen sillä isovarvas särkee.Mitä vöin tehdä?

• ylös 14
  • alas 9

Hei, oletko kokeillut apteekista saatavaa haavojen putsaamiseen tarkoitettua vetyperoksidia? Itselläni auttoi kun ostin tuota, leikkasin kynnen niin lyhyeksi kuin mahdollista ja viilasin päältä niin ohueksi kuin mahdollista, tökin vetoperoksidia kynnen alle ja päälle pari kertaa päivässä ja annoin kuivua. Paranemisprosessi kesti kauan, ja se ei varsinaisesti paranna nykyistä kynttä mutta edesauttaa kasvavaa kynttä antamalla sienelle kyytiä. Toivottavasti tästä oli apua ja pääsist vaivasta eroon, voihan tosin olla että olet jo koittannutkin tätä. :-(

• ylös 27
  • alas 24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen käyttänyt tätä Loseryl 5% aikaa on kulunut noin vuosi ja kun kynsi kasvaa näyttää hyvältä pieniä viiruja jäljellä mutta ruppeen kyllästymään silti näyttää hyvältä se vaan kestää kun varpaankynnet kasvaa ikävä juttu sain sen aikanaan yhtesetä saunasta oli varpaan välit auki pitäkää haloistanne huolta tiedän mistä puhun

• ylös 10
  • alas 8

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat