Hus, sienet pois varpaista

Silsasieni tarttuu kosteissa tiloissa paljasjaloin tassutellessa. Hoida se heti pois, sillä kynsiin pesiytyessään silsa sitkistyy.Lue koko juttu

Hus, sienet pois varpaista

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

kukkallalla kirjoitti:
Minulla toimi jalka-ja kynsisieneen käsidesi ja teepuuöljy!

Olen kuullut muualtakin nämä, miten käytit kun teepuuöljy saattaa ärsyttää ihoa. Siis tarkoitan et käytitkö laimentamattomana? Olen laittanut 5ml seesaminsiemenöljyä (koska sitä löyty jääkaapista) ja muistaakseni 10 tippaa teepuuöljyä ja 10 laventeliöljyä.

Krisse

Jalkasilsaan auttaa pihkavoide, mutta apteekin voide on liian laimeaa, kannattaa kokeilla 40 prosenttista voidetta luontaistuotekaupasta tai netistä voi tilata. Kerran tai kaksi päivässä koko jalkaan tai muulle infektoituneelle alueelle. Kynsissä vaikeampi, tuota lääkettäkään ei oikeen meinaa saada lääkäreiltä. Labratesteihin mennessä tila jo edennyt pahaksi ja silti tulos voi olla negatiivinen, vaikka sieni kasvaa ja leviää selkeästi muuallekin. Silti lääkettä ei anneta. Oisko siihen toimivia juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Teepuuöljyä varvasväleihin aamuin illoin heti kutinan ilmaannuttua. Auttaa kolmessa päivässä.

Vierailija

Myös valkosipuli auttaa. On vähän kivulias jos on pahasti auki, mutta toimii. Polttaa auki myös ne iho kohdat, joissa on sienibakteeria, mutta ei ole vielä muuten auenneet. Tuoretta valkosipulia murskattuna varpaiden väliin. Tai suodatinpussin sisälle mursketta ja se väliin. Tällä saan minä pois jalkasilsan.

Vierailija

90 prosenttia höpöjuttuja kommenteissa jos puhutaan kynsisienestä joka päässyt kunnolla kynnen alle. Uimahallista sain tartunnan joka levisi melkein jokaiseen varpaan kynteen 3-4 vuodessa huolimatta siitä, että kokeilin kaikki teepuuöljy, viinietikka, pihkalakka, urealioitus/kynnenpoisto niksit ja ulkoiset reseptivapaat voiteet. Nyt 2,5kk sisäisen fungorin lääkekuurin jälkeen alkaa näyttää valoisalta. Tervettä kynttä kasvaa varpaissa ja muutaman kuukauden päästä toivottavasti sieni on muisto vain. Lisäksi laitan samaa lääkettä voiteena jalkoihin lääkekuurin kanssa. Maksa-arvoja seurannut samalla ja onneksi ei ole lääkitys vaikuttanut niihin, joten omalta osalta voin suositella tällaista komboa hoitoon. Vaatii toki lääkärissä käynnin reseptiä varten.

Vierailija

Minulla jalkasilsa parani kun kaadoin laimentamatonta väkiviinaetikkaa aamulla ja illalla jalan päälle kahtena päivänä. Oli jo aika pahana useammassa varpaan välissä ja kutina valtava. Ostin jo varalle kalliin lääkkeen jota en tarvinnut. Lääkäri ehdotti myös antibioottikuuriakin kun oli turvotusta myös joka johtui mielestäni vain siitä kun piti hangata sitä kutinan vuoksi. 539

Vierailija

Etikkaa kynsisieniin iltaisin. Edullinen ja tehokas keino. Tehokkaampi, kuin apteekin lääkkeet.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat