Paineentunne korvassa

Vierailija

Moikka,

olen 45 vuotias "perusterve" mies, ilman ainakaan todettuja vaivoja. Viime aikoina, minulla on ollut kiusallinen tunne korvissa. 

Useita kertoja päivässä joko toiseen tai kumpaankin korvaan tulee paineentunne. Vaikea kuvailla tarkkaan, miltä se tuntuu. Kuulo ei mene, mutta korvassa on ptunne epämiellyttävästä paineesta. Sitä kestää joitain sekuntteja. Joskus "täräyttää" oikein kunnolla ja korva alkaa tinnittää samalla. 

Vielä oudommaksi tämä menee siinä, että tuota tapahtuu eniten päiväsaikaan. Ei niinkään iltaisin tai iltaisin. 

Itseä tietenkin pelottaa, että kyseessä on jotain verenkiertoon aivoissa/päässä tai sydämeen liittyvää. Olen koittanut miettiä, että onko rinnassa samalla jotain tuntemuksia, mutta en voi olla siitä varma, koska silloin kun korvaan tulee se paineentunne, niin voi olla, että tarkkailen sydäntäni liikaakin. 

Kenelläkään mitään vastaavaa?

Johannes

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni on ollut samoja oireita. Kyseessä on ollut korvasieni, suosittelen, että menet lääkäriin ja pyydät testiä sen varalta.

Vierailija

Ja lisäyksenä edelliseen, että korvani olivat täysin tukossa. Niitä huuhdeltiin spriin kera useaan otteeseen hoitajan toimesta.

Kuitenkin lääke mitä mulle määrättiin oli Otiborinia, jota saa nykyään apteekista ilman reseptiä.

http://www.otiborin.fi/

Vierailija

Minulla on myös paineentunnetta korvissa ja kasvoissa outo olo. Vaivat saivat alkunsa, kun tein treenejä. Niissä makasin selälläni polvet koukussa ja vein polvia vuorotellen puolelta toiselle. Häntäluuni on jäykkä ja häntäluussa menee paljon selkäydinhermoja. Pelkään, että joku hermo vaurioitunut tai sitten hermoja on puristuksissa.
Lääkärit väittävät, että korvatorvet ovat turvonneet flunssan seurauksena. Mutta, kun minulla ei ole ollut flunssaa. Sitten he saattavat väittää, että minulla on allergiaa. Nämä oireet alkoivat joulukuussa, jolloin ei ole siitepölyä ilmassa. Minulla ei ole poskiontelotulehdusta.
Oikean puoleinen kasvojen osa on turvoksissa. Jalan pohjassa on turvonnut patti. Kyllä mielestäni nämä ovat jonkinlaisia neuralgioita. Kun häntäluu vedetään synnytyksessä pois paikoiltaan, niin elimistö ryhtyy käyttäytymään oudosti. Häntäluuvaivan kanssa menee varmaan koko loppuelämä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat