Kommentit (5)

Vierailija

Nämä keskustelut täällä ovat aika miehiä syyllistäviä , anteeks vaan  . Minä asun erossa vaimostani ja lapsistani (3) . Sen takia kun vaimoni petti mua pitkään työkaverinsa kanssa . Ja se tapahtui juuri ennen ja samaan aikaan kun meidän ensimmäinen lapsi saatiin aluille , asia tuli mulle vasta julki kun kolmas lapsemme oli jo tulossa . Vaimoni ei halunnut eikä halua selvittää asiaa sen tarkemmin , vaan tyytyy sanomaan tein virheen anteeksi . En voi antaa anteeksi asiaa , koska hän ei halua asiaa käsitellä ja tarkentaa tapahtumia sekä syitä tapahtumaan . Olemme olleet asumuserossa lähes kymmenen vuotta , en ole saanut paljon lapsia tavata äidin halun vuoksi . Mut nyt hän haluaa puolet omaisuudestani joka kaikki lähes perittyä vanhemmiltani ja isovanhemmilta , perinnöt ovat huomattavia . Vaimoni puolelta emme ole saaneet vielä mitään perittävää mut hän haluaa nyt eron ja puolet omaisuudestani . Isyystesteihin hän ei ole suostunut , mikä tässä isyys testissä on velvollisuus kummallakin ja mitä maksaa ja ketkä ?? Lapset olen tunnustanut omiksi , kun olen niin uskonut , mut paljastusten tultua julki en ole enää varma mistään , mikä on totta tai tarua . Lapset olen kasvattanut omina ja olipa asiat miten tahansa , he ovat aina mun rakkaita lapsia . Mut vaimoni tekoja ja käsitystä elämästä en ymmärrä , enkä täten haluais antaa hänelle mitään perinnöistäni , vaan kaiken lapsille sitten kun sen aika on . Itse olen elänyt pettämättä vaimoani alusta asti niin kuin lupasin hänelle , jopa nämä lähes viimeiset kymmenen vuotta jotka olemme olleet asumus erossa jas se on tosi .!!!

Vierailija

Mies Vantaalta. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan. Yksi osti kiukaan hänen mökilleen, toinen ruokapöydän, yksi grillikodan.

Esittää olevansa äitinsä kanssa mökillä tai työkavereiden kanssa matkoilla. Hän käyttää tätä äitiä, kun puhuu mitä on tehnyt muiden naisten kanssa, jotta ei mene sekaisin. Äiti on siivonnut mökillä. Äiti on maalannut mökillä. Äiti osti kiukaan. Todellisuudessa tämä äiti ei ole hänen äitinsä vaan jonkun muun äiti. :)

#auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa #äiti #virkamies

Ha83

Joskus voi myös miettiä mikä on pettämisen takana. Itse olen sortunut, kun en kotona saanut tarvitsemaani läheisyyttä. Tunsin oloni epähalutuksi ja ja itsetuntoni oli nollassa. Olin pahasti masentunut. Halusin vaimoani todella paljon.

Pettämisen jälkeen elämä on ollut paljon parempaa. Itsetunto on kohdillaan, ja tiedän että vaikka vaimoni ei minua halua, niin moni muu kyllä haluaisi. Sinällään hauskaa, että tämä myös on parantanut parisuhdettani huomattavasti. Masennukseni vaikutti jo parisuhteeseen negatiivisesti.

Ennen uskoin, että en ikinä pettäisi. En ole edellisissä suhteissani pettänyt. Olen itselleni osittain epäsopivan naisen kanssa naimisissa, mutta kaikki muu pl. tämä oma läheisyyden kaipuu ja himot vaimoani kohtaan on tosi hyvällä mallilla. Edellisissä suhteissa oli ongelmat muualla, ja koska niiden ongelmien kanssa en halunnut elää, niin en niiden perusteella ole halunnut tätä suhdetta pistää poikki. Kyllä maailmassa olisi minullekin täysin sopiva nainen, mutta on niin olematon todennäköisyys että sellaisen löytäisin. Yleensä sen todellisuuden näkee vasta parin vuoden yhdessäelon jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat