17v kohonnut verenpaine peniksen pidennys pillereistä, apua!

Vierailija

Hei! Olin pitkään harkinnut kasvattaa penistäni jollain keinolla. Ostin viimevuonna penispumpun ja se ei muuta kun tuhonnut värkkiäni, eli aina verenpurkauksia käytön jälkeen. En uskaltannut jatkaa käyttöä säänöllisesti punaisien verenpurkaus näppyjen takia, joten päätin oataa pari viiikkoa taakseppäin SizeGain plus kuukauden kuurin. Kaksi viikkoa nyt käyttänyt ja positiivisia tuloksia tullut: penis on todella kovana kun tyttöystäväni kanssa "leikitellään" ja "kiima" on parempi. Tänä aamuna huolestuin pillereiden haittavaikutuksista kun luvin jostain että ei suositella korkea verenpaineisille ja minulla kävi vuotamaan verta yhtä äkkiä nenästä joka on hyvin harvinaista minulle (kerran vuoteen vuotaa) ja päätin samalla mitata verenpaineen niin oli entisiä arvoja korkeemmat sys 140\76 ja syke oli myös 93??. Mitä pitäisi tehdä? Täytyykö kuuri kekeyttää vai voinko jatkaa loppuun eli kaksi viikkoa vielä ja ostaa ehkä lisää näitä? Onko muita pidennyskeinoa? Haluaisin muidenkin kokemuksia tästä sizegain tuotteesta kun niitä ei kovimontaa löydy...... Olen todella huolestunut, auttakaa!

Kommentit (6)

Vierailija

No pippeli ei  kyllä kasva kuin kirurgin veitsellä.

17v kyllä seisoo yötä päivää, jos on terveet elintavat.

D vitamiini on ehdoton myös erektiolle.

Sitä 100 mcg päivässä.

Vierailija

Kyllä se pili kovalla käytöllä pikku hiljaa kasvaa.
Hyvät yöunet, kuntoilu ja hyvät ruokatavat ja vitamiinit kuten sinkki lisäävät haluja kummasti.
Mitään poppa konsteja ei juuri ole mutta ite käyttänyt kiinalaista kopiota andropenis laitteesta ja pituutta puolen vuoden käytön jälkeen tullut "vain" 1.5cm ja erektio on todella hyvä.
Kyllä oon tyytyväinen laitteeseen vaikka sen käyttö aluksi olikin haasteellista puuhaa No pain no gain!!!

Vierailija

Ei pippeli kasva millään kiinalaisella vehkeellä.

Voi mennä terveys ja erektio pysyvästi.

Yleensä ongelma on se, että ei saa tarpeeksi miehillä. Naisilla kun halut on hiukan eri kuin miehillä.

Vierailija

Sinun tulisi tuplata annostus. Suosittelen myös penispumppua oireista huolimatta. Verenpaine on sivuseikka, jos pillua tekee mieli.

Nuhnu

Hmm. Oletko kenties epävarma ? Ei sil koolla ole naiselle väliä kuhan osaa käyttää sitä. Ja nuo koon kasvatukset ovat hullun hommaa . Ihme kun et osta poronsarviuutetta jolla penis mukamas kasvaa. Oisikohan sinun lopetettava pillerit ettei käy köpelösti ohan noi verenpaineet aika kovat jo. Naisen emätin on noin 10 cm syvä joten kyl vähä pienempikin pippeli sen täyttää. Mut hulluudel ei oo näköjään rajaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat