Kommentit (8)

Vierailija

Ihanaa, kun sain jumppaohjeita kipeään jalkaterääni. Vaisaisenluu vaikuttaa jo sääreni ja selkäni särkyyn (väärä ryhti koko kehossa)

Terveyskeskuslääkärillä ei ole ollut tietoa antaa edes näitä ohjeita. Toivon, että joku kopioi ne heille. Ihmettelen, kun eivät ole kiinnostuneita laajentamaan osaamistaan tällä yleisellä alueella. Miksi tavallisen ihmisen pitää tietää enemmän kuin he?

Vierailija

minulta on leikattu vaivaisenluu noin 10 vuotta sitten ja sain sillon jo jumppaohjeet samat kuin nämä ohjeet,auttavat kyllä ,mutta huomaan kipeytyy jos on vääränlaiset kengät jalassa,eli satsaa hyviin kenkiin,vältyt kivulta ja ei kasva uudestaan vaivaisenluu sekin mahdollista.

ritva juutilainen

ihanaa kun löysin teidät fb sivuiltani. olen 34 vuotta lentänyt finnairin lentoemäntä/purseri ja upeat vaivsenluut molemmissa jaloissa teen pian tilauksen apulaitteesta molempiin jalkoihin ja aloitan jumpat. sillä olen odottanut kotimaista apua ei mitään epämääräisiä ilmoituksia. jätin myös jäsenkirje tilauksen. eka apu häämöttää olen aivan sanaton.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat