Kun sairaus on poistettu sairauksien aakkosellisiltä sivustoilta niin..

Vierailija

Minulle on käynyt niin kalpaten, että kun viimevuoden 2013 aikana, synnynnäinen parantumaton sairaus, jota sairastan  poistettiin, Harvinaiset ry tautien aakkoselliselta tautien luettelon ja Duodecim lääkärien käsikirjan akkosellisiltä tautienluettelon nettisivustolta niin, että nyt kun tätä Ozaena sairautta ei ole virallisesti olemassa se on ilmeisesti syynä siihen, kun minulle ei enää suostuta tekemään pyytämiäni yksinkertaisia helppoja tutkimuksia ja esim. kipujeni lievittämiseksi ei monista pyynnöistäni huolimatta, ole kokeiltu mitään muuta lievityskeinoa, kun särklääkitystä. Siitäkin huolimatta, että  lääkäreillä joilta kivunlievitystä olen pyytänyt on tietoa siitä, että lääkeaineiden käyttö on inulla, lääkeaineista aiheutuvien haittavaikutusten vuoksi erittäin hankalaa käyttää.

Esim. kunnallisen terveydenhuollon toimesta ei unettomuutta aiheuttavaa nivelrikkokipujani, ole koskaan koitettu hoitaa esim. yksinkertaisen TNS-hoidon, eikä Artroositukien, eikä kortisoonipiikityksen, eikä  muunlaisten hoitojen avulla, kun vain ja kipulääkkeiden avulla.

Enkä tiedä mistä saisin kivun lievitykseen apua?

Minulla kun ei taida olla enää oikeutta saada kunnallisen terveydenhuollon kautta täsmähoitoa, koska sairastan tautia, jota ei tautiluetteloiden mukaan ole olemassa.

Se että tämä sairaus poistettiin noilta tautien aakkosellisiltä sivustoilta voisi johtua vaikka siitä, kun kerroin harvinaiset ry sivustoilla, mitä kaikkea haittaa tästä sairaudesta sitä sairastavalle potilaalle on. Kas, kun silloin, kun tämä Ozaena tauti vielä oli tautien nimiluetteloiden aakkosellisillä sivustoilla, tämän taudinkuvauksessa, tätä tautia sairastavaa potilasta taudin kerrottiin haittaavan vain ja ainoastaan hajun, eli vain kosmeettista haittaa potilaalle tuottavaksi sairaudeksi, mikä ei todistettavasti ole totta? 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat