Kommentit (7)

Vierailija

Markus J. Rantala sitä ja Markus J. Rantala tätä. Miksi aina vain häntä haastatellaan? Alkaa tuntua jo aika epätieteelliseltä. Eikö todellakaan ole ketään muuta evoluutiobiologian asiantuntijaa?

Vierailija

Ja miten paljon immuunijärjestelmällä on väliä, kun useimmat tartuntataudit saa nykyään parannettua? Tutkimus selittää joidenkin piirteiden vetovoiman, mutta eiköhän silti kannata katsoa sitä luonnetta enemmän.

Vierailija

Pikemminkin pitäisi sanoa, että ulkonäkö estää ihmistä valitsemasta sitä kumppania, joka on pitemmän päälle paras. Emme elä enää kivikaudella, jolloin flunssa tappoi ja lapsista suurin osa ei elänyt aikuisiksi. Sen sijaan kun menemme naimisiin, valmistaudumme elämään kumppanin kanssa kymmeniä vuosia (kivikaudella keskimääräinen elinikä oli 30 v. paikkeilla).

Vierailija

Minulle oli tärkeämpää persoonallisuus vaikka luulin itse ensin että ulkonäkö. En ole joutunut katumaan, suosittelen katsomaan luonteeseen ja persoonallisuuteen jos haluaa löytää sopivan kumppanin.

Vierailija

Minulle on ns. "gigolo" myöntänyt että yleensä ei kannata luottaa ulkomaalaiseen mieheen, ellei sitten ole varma että olet löytänyt juuri sen "neulan heinäsuovasta".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat