Kuituja herkkusienistä ja vitamiineja kanttarelleista - sienet ovat terveysruokaa

Kommentit (1)

Vierailija

KOLESTEROLI ALAS KUITUJEN AVULLA

 

Näin sinulle valehdellaan rasvasta ja kolesterolista
 

Ihmisten tulisi itse katsoa helposti saatavilla olevia todisteita sen sijaan, että he luottaisivat "terveysauktoriteettien" jatkuvaan kolesterolinvastaiseen propagandaan. Niin tehdessään he huomaisivat pian, että LDL-[kolesteroli]hypoteesia tuodaan esille täysin muista syistä kuin yleisen hyvinvoinnin vuoksi.

http://biohakkeri.blogspot.fi/2014/09/nain-sinulle-valehdellaan-rasvasta-ja.html

Runsaasti D-vitamiinia?

Aikuinen kuluttaa 100µg D-vitamiinia päivässä.

Tässä uusinta tietoa:

Näin syksyn tultua kiistely D-vitamiinin saannin riittävyydestä on taas noussut lehtien otsikoihin. Vanhakantaiset ravitsemustieteilijät ja heidän vanavedessään uiskentelevat toimittajat ovat jälleen kerran päättäneet valistaa kansaa siitä, että monipuolisesta ruuasta saatava D-vitamiini riittää .

http://www.terveystaito.fi/d-vitamiinisota-jatkuu-aselepoa-ei-ole-nakyvissa/

Mielestäni olisi hyvä, jos jatkossa joku muu kuin Schwab antaisi virallista linjaa edustavia lausuntoja ravitsemusasioista. Hän on esittänyt niin paljon paikkansapitämättömiä tietoja, että hänen lausuntonsa rapistuttavat sitä vähäistä uskottavuutta, joka virallisessa asemassa olevilla ravitsemusterapeuteilla vielä on jäljellä.

http://suomenterveysravinto.fi/blogi/tutkimusnaytto-osoittaa-d-vitamiinilisan-olevan-tarpeen-schwabin-lausunnoista-huolimatta/

Kuituja?

Mihin perustuu VRN:n kuidun saantisuositus viljasta? Maksimaaliseen leivän/viljan syömiseen vai mihin? Miksi suurimmassa osassa maapalloa ihmiset eivät kärsi ummetuksesta, eivät saa paksu- ja peräsuolen syöpää tai II-tyypin diabetesta, vaikka eivät edes tiedä, mitä ruis, täysjyvävehnä, kaura ja ohra ovat? Mutta meitä täällä pelotellaan, että jos ei syö 6-9 annosta täysjyvää joka päivä, niin noutaja saapuu takapuolisyövän, ravintoaineiden puutosten aiheuttamien sairauksien ja vaikka minkä taudin takia. Lisäksi moni kärsii ummetuksesta juurikin viljojen kuitujen takia. Eli jos sinulla on ummetusta, niin kokeile pari viikkoa syödä viljojen tilalla muita kasvikunnan tuotteita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat