kUN TERVEYDENHUOLLOSTA EI APUA SAA..

Vierailija

mITÄ MIELTÄ OLETTE SIITÄ, KUN TERVEYDENHUOLLOSTA EI APUA SAA, EIKÖ SILLOIN EUTANASIA TULISI SALLIA SELLAISELLE KIVUISTA KÄRSIVÄLLE IHMISELLE, JOTA EI SUOSTUTA TUTKIMAAN, JOLLE EI LÖYDY SELLASTA KIPULÄÄKETTÄ, JOTA KIPUJEN LIEVITTÄMISEKSI VOISI KÄYTTÄÄ, KOSKA LÄÄKKEIDEN SIVUVAIKUTUKSEI EI PYSTYTÄ VÄLTTÄMÄÄN. eIKÄ RAUHOITTAVIA LÄÄKERESEPTEJÄ ENÄÄ UUSITA.

eTTÄ KOSKA MAASSAMME EI OLE MAHDOLLISUUS SAADA TARVITTAESSA TARVITTAVAA HOITOA, EIKÖ kELAN, TAI JONKIN MUUN TAHON TULISI AVUSTAA KUSTANNUKSISSA, JOTTA SAIRAALLA OLISI MAHDOLLISUUS MATKUSTAA ULKOMAILLE SAAMAAN KUOLINAPUA. mIKSI IHMEESSÄ, KIVUNLIEVITYKSEEN EI sUOMESSA OLE OLEMASSA MITÄÄN MUUTA KEINOA, KUN ITSEMURHA?

jA kYLLÄ MINÄ HÄMMÄSTYIN, KUN KYSYIN kELASTA SITÄ, SAAKO kELASTA AVUSTUSTA, JOS MATKUSTAA ULKOMAILLE EUTANASIAA VARTEN, NIIN EN VOINUT KUVITELLA, ETTEI kELASSA TIEDETTY SELLAISTA ASIAA, ETTEI NOIHIN MATKOIHIN kELASTA SAA EURON EUROA TUKEA?

tÖLLÖINEN sUOMALAINEN VANHUS KUN MNÄ, JOKA OLEN VAAN IHMINEN, EN JULKKIS, MINULLA EI OLE OLEMASSA MINKÄÄNLAISTA AINSUOJAA, SILLOIN, KUN TERVEYDENHUOLTO PÄÄTTÄÄ, ETTEI TUOTA IHMISTÄ ENÄÄ TUTKITA, EIKÄ HOIDETA. eTTÄ MITÄVARTEN MEIDÄN MAASSA ON LAIT OLEMASSA?

jOKATAPAUKSESSA, TÄMÄ JUTTU OLISI KYLLÄ HERKULLINEN PALA ULKOMAIDEN LEHDISTÖLLE, ULKOMAILLE KUN ON AINA USKOTELTU, ETTÄ sUOMESSA, JOSSA ON KEHUTTAVA KORKEANTASOINEN LÄÄKETIETEELLINEN OSAAMINEN JA TIETÄMYS, OLISI KERRAN HYVÄ JONKUN KERTOA, ETTEI TÄÄLLÄ NOILLA OSAAMISILLA JA TIETÄMYKSILLÄ OLE OLEMASSA MINKÄÄNLAISTA MERKITYSTÄ KANSANTERVEYTEEN.  

Kommentit (1)

Vierailija

Et ole ainoa. Minäkään en ole saanut yliopistollisesta sairaalasta apua. Heitä, lääkäreitä ei voisi vähempää kiinnostaa minun jokapäiväinen hermokipuni. Sitä joudun sietämään päivästä toiseen, eikä kukaan yritäkään tehdä mitään että minä voisin paremmin. Mitä se tarkoittaa se lääkärin lupaus, että hän pyrkii vähentämään ihmisen kärsimystä?

Minäkin olen miettinyt jo päivieni päättämistä ihan itse. Loppuisi tämä kärsimys. En vaan jaksa enää.... Kun tosiaankin saisi edes sen lopetuspiikin , täällä hyvinvointi Suomessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat