PT:n palkkaaminen kannattaa

Vierailija

Taas jälleen työpaikalla lounaan yhteydessä puhuttiin laihduttamisesta ja puhe tuli siihen, miten minä olen onnistunut omassa projektissa...olen siis nyt laihtunut 25kg ja olen nyt normaalipainoinen. Ei mikään helppo juttu 50 kymppiselle naiselle. Jostain syystä kun mainitsin, että kilot lähtivät PT:n avulla, niin heti alkoi kauhea parjaus ja syyllistäminen "Hienoahan se on jos jollain on varaa" "Jos ei oma tahdonvoima riitä niin saa pysyäkin läskinä" tuli todella paha mieli. Pomo, joka itsekin lihava oli mukana, joten en uskaltanut lähteä sanomaan mitään. 

Haluan kuitenkin kaikille täällä asiaa harkitseville sanoa, että kyllä kannattaa palkata! Vaikea on itse tietää parasta tapaa laihduttaa, joten aina fiksumpi on onnistua kerralla kuin kulkea kaalisoppakuurista toiseen. 

Julkinen kiitos ja kumarrus omalle Fyssarille ja PT:lle Jonna Pitkäselle, joka on jaksanut tsempata läpi itkujen. KIITOS!

Kommentit (1)

Vierailija

PT:n palkaaminen on yksi vaihtoehto.

Olen laihtunut 15 kg sen jälkeen kun kävin ekan kerran ravitsemusterapeutilla. Sain hyvät neuvot ja välineet terveelliseen laihdutukseen, just mulle tehdyt ja mulle sopivat. Minullakin on ikää lähemmäs 60. Laihtuminen jatkuu edelleen.

Verenpaine on normalisoitunut, kolesteroli pudunnut 6.sta 4:een. Ja mikä tärkeintä, olen pirteä ja jaksan mitä vaan, kun ei ole ylipainoa kannettavana. Rakastan vartaloani ja ihailen sitä illalla peiliin katsoessani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat