Kommentit (2)

Liian korkea kaliumarvo? Liiasta pähkinöiden napsimisestako? Pitääkö yli 90-vuotiaan miehen alkaa rajoittaa syömisiään? Hänellä vaivana liian matala verenpaine eturauhaslääkityksen vuoksi. Ruokailun yhteydessä syötävä vastapainoksi effortilia estämään pyörtymisen...

  • ylös 79
  • alas 100
MARI

minulla on astma ja sydämen vajaatoiminta,tuli yskää eli flunssaa ja ahdistamaan alkoi,että olo tuli vaikeaksi

minulla on lääkityksenä ollut furesis 2 vrk ja muita sydänlääkkeitä,tuo 2 tabl. on ollut joulusta asti kun oli nilkoissa turvotusta.niinpä menin lääkäriin K SUOLA-ARVO OLI 2,7,lääkäri vaihtoi heti toiseen,muuten kun taas oli tuota turvotusta aikalailla söin viikon 4 tabl.2x2.niin sain nyt nesteenpoistolääkkeeksi spironolactone 1x1 päivässä,olo on kyllä jo helpottunut vähän.onkohan nyt suunta parempaanpäin.nesteenpoistolääkkeenhan pitaisi poistaa nestettä minulla paino vain nousi outoa.

  • ylös 20
  • alas 21
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat