Kommentit (2)

Liian korkea kaliumarvo? Liiasta pähkinöiden napsimisestako? Pitääkö yli 90-vuotiaan miehen alkaa rajoittaa syömisiään? Hänellä vaivana liian matala verenpaine eturauhaslääkityksen vuoksi. Ruokailun yhteydessä syötävä vastapainoksi effortilia estämään pyörtymisen...

MARI

minulla on astma ja sydämen vajaatoiminta,tuli yskää eli flunssaa ja ahdistamaan alkoi,että olo tuli vaikeaksi

minulla on lääkityksenä ollut furesis 2 vrk ja muita sydänlääkkeitä,tuo 2 tabl. on ollut joulusta asti kun oli nilkoissa turvotusta.niinpä menin lääkäriin K SUOLA-ARVO OLI 2,7,lääkäri vaihtoi heti toiseen,muuten kun taas oli tuota turvotusta aikalailla söin viikon 4 tabl.2x2.niin sain nyt nesteenpoistolääkkeeksi spironolactone 1x1 päivässä,olo on kyllä jo helpottunut vähän.onkohan nyt suunta parempaanpäin.nesteenpoistolääkkeenhan pitaisi poistaa nestettä minulla paino vain nousi outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat