Kommentit (3)

Vierailija

Kun kaikki kasvaa, kaiken suhteellinen arvo samalla pienenee - hienosti ilmaistu! Olenkin tietoisesti pyrkinyt yksinkertaistamaan elämääni ja karsimaan asioita; siten jää tilaa huomata olevansa elossa tässä ja nyt.

Vierailija

Tällaisena laiskana ihmisenä en ole onnistunut haalimaan päällekkäisiä tehtäviä. Kun ei ole autoa, ei lapsia tarvitse kuskata mihinkään. Omat harrastukset ovat kotipiirissä, kerrostalossa ei ole pihatöitä, ruokaa laitetaan lyhyen kaavan mukaan jne. Joskus vähän kadehdin ikäisteni kiireisten elämää ja sitten hoksaan, että en nyt oikeastaan.

Yksi asia ei nykyaikana lisäänny: ruuan hankintaan ja valmistamiseen kuluva aika. Jos lisääntyisi, jos kasvattaisismme ja korjaisimme sadon itse, purkittaisimme, säilöisimme ja leipoisimme leivät, se saattaisi lisätä merkityksen tunnetta, koska siinä puuhaillaan todellakin perusasioiden äärellä.

Vierailija

Ei voi muuta kuin yhtyä kirjoittajan tunteeseen. Itse olen harkinnut mobiileista luopumista, mutta sitten kuitenkin aina perunnut ajatuksella, että entäs jos sen takia joku jonka hädän voisin ratkaista, jääkin omalletunnolleni - varsinkin jos se joku on omaiseni. Siispä jatkan mobiilini ylläpitolatausta - väkinäisesti mutta kuitenkin.

Olen nyt niin tyhjä että en tiedä mitä yleensäkään pitäisi tehdä, kun merkityksen tunne vain jatkaa haihtumistaan, tyhjä edes kirjoittamaan, joten tässä tämä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat