Entäs sitten, kun lääkeaineet eivät enää käy?

Vierailija

Kun niin paljon kirjoitellaan lääkkeiden vaaroista ja etenkin antibioottisten lääkkeiden haitoista niin, koskaan missään yhteydessä ei kuitenkaan ole huomioitu, että joku on voinut syödä niin paljon antibioottisia lääkkeitä, että hänelle on vaikeuksia määrätä enää lääkkeitä, koska kaikkien lääkkeiden käytöstä tulee niin pahoja sivuvaikutuksia, että lääkkeen käyttö on pakko lopettaa.

Kun minä joka kärsin tästä lääkkeiden moninaisista sivuvaikutuksista en voi olla ihmettelemättä sitä, miten ketään Farmagologia, tai muuta lääkäriä asia ei kiinnosta? Kun lääkkeiden haittavaikutuksista kirjoitellaan siten, kun siitä oltaisiin kiinostuneita, kuitenkin kun lääkeaineiden haittavaikutukset jollain on yltyneet kuolettavalle tasolle, ketään asia ei kiinnosta.

Kummallista+ Minä olen sairastanut syntymästäni asti sellaista parantumatonta sairautta, johon olennaisesti kuuluu se, että olen bakteerin kantaja. Ja kun sairaus on harvinainen, se on siitä syystä jäänyt huomioimatta siten, että tulehdustautien kierre on mahdollistunut. Ja siksi olen joutunut käyttämään antibioottisia lääkkeitä ennätysmäärin. monien vuosikymmenten ajan. Ja koska silloin kun 1940 luvulla kansalaiset alkoivat saada käyttöönsä noita hyviä antibioottisia lääkkeitä silloin ei siinä ilossa, kun hyvä lääke tulehdustauteihin oli löydetty, silloin ei vielä kukaan tiennyt, että nuo hyvät antibiootit truhoaa myös hyviäkin bakteereita, niitä jotka suojaavat mahalaukkua ja suolistoa esim. ja kun ei tiedety, eikä ollut olemassa maitohappobakteereita, joita olsi voinut niellä suoliston suojaksi, tietysti suolisto meni sekasin, eikä toivu koskaan, kun tarpeeksi paljon antibioottisia lääkkeitä on käyttänyt.

Kirjoitan siksi, kun täällä Suomessa on lääkäreilä sellanen tyyli, että mikä tahansa asia poikkeaa tavanomaisuudesta niin, sitä ei uskota todeksi. Että on täysin käsittämätöntä, miten lääkärit ei osaa ottaa huomioon, että on varmasti olemassa vielä hyvin paljon sellaista mitä he ei vielä tiedä. Miten voi olla mahdollista, kun on kun ei ymmärrettäisi, että aina tulisi ottaa huomioon siitä mahdollisuudesta, että poikkeavuuksiakin voi olla olemassa? Lääketiede ei oleis koskaan pysynyt edistymään  jos kaikki maailman lääkärit ja tiedemiehet olisivat toimineet kuten Suomalaiset ääkärit, luulleet, että se mitä he eivät tiedä, se ei voi olla totta.

On pirullista olla olemassa maassa, missä lääkärit ei osaa ottaa huomioon mitään, mkiä poikkeaa avanomaisuudesta. Ja sen, kun lääkärit eivät osaa ottaa tuota asiaa huomioon todistaa se, kun tähän maahan on täytynyt perustaa Harvinaiset ry. järjestö harvinaisia sairauksia sairastavien ihmisten turvaksi lääkärien ennakkoluuloja vastaan. Että onneksi on jo olemassa järjestö, mistä harvinaista sairautta sairastavillakin voi olla mahdollisuus tulla kulluksi ja sen kautta on mahdollista saada apua.

Kommentit (1)

Vierailija

Puhut täyttä asiaa!

Suomesta löytyy kyllä yksi yritys nimeltään Biohit joka on ymmärtänyt asian, vaikkakin ei tahdo saada ääntäsä kuulumaan, kova vastustus.

Biohit yrittää mm kehittää helikohäätöön valmistetta joka ei ole antibiootti, normaalisti kait käytetään kolmea eri antibioottia ja usein joudutaan häätö toistamaan jopa useaan otteeseen.

Biohitillä on jo markkinoilla tuote nimeltään Acetium joka suojelee vatsaa (niitä hyviä bakteereja), esim jos henkilö syö happosalpaaja lääkkeitä ne tuhoaavat vatsaa ja siksi pitäisi ottaa myös Acetium mutta lääkärit eivät suostu tätä myöntämään!

Biohit on pieni yritys joka ei ilmeisesti maksa "lahjuksia" lääkäreille tai muillekaan, olisiko tämä se syy miksi aina suositaan isojen lääkeyhtiöiden lääkkeitä haittavaikutuksista tai terveydestä piittaamatta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat