Kommentit (1)

Vierailija

Allekirjoitan ainakin oman kokemuksen perusteella. Itse kärsin aikaisemmin jonkinlaisesta masennuksesta tai ainakin melko negatiivisesta suhtautumisesta itseeni ja elämään. Joogan ja meditaation kautta olen saanut hurjasti apua tähän. Aluksi muutos tapahtui niin, että harjoitusten tuomien vaikutusten kautta pystyin paremmin kokemaan enemmän muun muassa ilon, onnellisuuden ja vapauden tunteita ja negatiivisilla ajatuksilla tai tunteilla rupesi olemaan yhä vähemmän jalansijaa.

Tämäkin toki menee sykleissä. Jossain vaiheessa nämä aikaisemmat ajatusmallit tai tunteet kohosivat taas esiin, mutta harjoitusten kautta olin valmiimpi kohtaamaan ne. En enää samaistunut niihin samalla tavalla ja pystyin päästämään paremmin irti ja siksi nousemaan niiden yläpuolelle.

Olen itse harjoittanut joogaa ja meditaatiota Joogakoulu Nathan (http://natha.fi/fi) kursseilla opettettavien harjoitusten avulla. Olen oppinut sitä kautta hyvin selkeän meditaatiotekniikan sekä muita harjoituksia jotka ovat auttaneet minua tässä asiassa. Suosittelen kokeilemaan. Opetus on mielestäni sekä hyvin käytännöllistä, että syvällistä. Fyysisten harjoitusten lisäksi tunnilla annetaan teoria jossa käydään läpi jokainen uusi harjoitus perinpohjaisesti läpi tai annetaan muita käytännön neuvoja muun muassa mielenhallintaan tms. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat