Tunnista ja hoida virtsankarkailu

Virtsankarkailu nolottaa, mutta hoitamattomana oireet pahenevat vaivihkaa ja alkavat rajoittaa elämää. Hoito kannattaa, sillä yli puolet saa avun ohjatulla jumpalla.Lue koko juttu

Tunnista ja hoida virtsankarkailu

Kommentit (3)

Minä ratsastajamummu olen saanut avun virtsankarkailuun ns lankku-punne ruksella. Ohje kuului että punnerruksen aikana kämmenet täytyy pitää avoinna yläspäin, siinä on se juju joka nimenomaan vahvistaa lantionpohjaa. Se on näin pienestä kiinni mutta apua olen saanut; illoin,aamuin minuutin punnerrus.

• ylös 44
  • alas 39
Jussi

Eipä olllut apua vastaavsta vaivasta kärsivälle ikämiehelle. Minulla on kyllä lääkitys vaivaan, mutta ei tunnu auttavan. En käytä alkoholia, en tupakoi. Olen lievästi ylipainoinen. Vaiva on tosi kiusallinen. Pakonomainen virtsaamisen tarve ei ole naurun asia ja kiusallinen sosiaalisessa elämässä. Joka paikassa ei ole vessaa. Virtsaamispakkoon liittyy myös kirvelyä. Virtsaputken kirurginen "höylääminen" tuskin asiaa auttaa. Syy on muualla. Vaipoissa en kyllä ala kulkemaan, perusterve mies. Samoin en lankea tilaamaan yli sata euroa maksavaa elektronista laitetta. Vaiva pahenee liikkeellä ollessa. Ei myöskään ole mukavaa, jos vaiva estää matkailun. Mistä apu?

• ylös 6
  • alas 26
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kepuli

Mulla sama vika joka tuli yht äkkiä. Eturauhasen liikakasvua kyllä ollut mut ei tälläista et puolentunnun välein vessaan ja housuun lisäksi tippuu
Pyöräilly melkein yötäpäivää, siinä palkka
Pitäiskö mennä rassattavaksi ?
Vitsi kun oon pelkuri

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat