Kommentit (4)

Vierailija

Hyvä artikkeli. Taidan tehdä tästä kivan huoneentaulun,että näen tarkistaa elämäntapojani välillä. Kiitos kattavasta ja ytimekkäästä artikkelista!

Vierailija

6.

 

Maailman sivu on kuollut Suomessa vuosittain 1000-2000 huonokuntoista influenssaan ja ihan tavalliseen flunssaan tai nuhakuumeeseen. Tämä uusi rokotevouhotus on pelkkää THL:n bisnestä. Bisnes se on joka kannattaa ja juurikin lääkebisnes. Voittoa tahkotaan vuodesta toiseen, haitat ei tunnu haittaavan. Pelottelutyylillä täällä Suomessa on aina saatu löysä kansa taipumaan millon mihinkin vouhotukseen, kuten esim margariinin massiiviseen käyttöön.

 

http://www.anttiheikkila.com/blogi/tosi-paha-vedatys-flunssan-hoidossa/

Vierailija

Heh,

tunnollisena kaikki kohdat noista toteutuvat paitsi stressin välttäminen. Tunnollisena työntekijänä myös stressaannun helposti. Sairastun siis flunssiinkin helposti em. ohjeista huolimatta ja sitten poden huonoa omatuntoa, kun olen töistä pois. Sitten taas liikun, syön terveellisesti jne. ja sairastun taas... Voihan kyse olla jostain muustakin vastutuskyvyn heikkoudesta, mutta ainakaan elämäntavoista ei ole kyse.

Vierailija

Moni suomalainen (vauvasta vaariin) kärsii tietämättään erilaisista ravintoainepuutoksista. Yleisimmät ravintoainepuutokset ovat kalan Omega-3 rasvahapot (EPA ja DHA), rauta, B12-vitamiini, folaatti, D-vitamiini, C-vitamiini, jodi, seleeni, magnesium, sinkki ja K2-vitamiini, joka on äärimmäisen tärkeä sydämen, verisuonten ja luuston hyvinvoinnille. 

Näiden puute altistaa kaikenlaisille ikäville sairauksille.

90 prosenttia ihmisen vastustuskyvystä ­sijaitsee suolistossa. Kunnon ruokaa ja riittävästi D-vitamiinia. D-vitamiini on hämmästyttävän tehokas virusten vastainen aine. Se tuottaa kehossa 200-300 erilaista virusten vastaista peptidiä, jotka tappavat bakteereja, viruksia ja sieniä. D-vitamiini vähentää riskiä sairastua flunssaan, influenssaan ja muihin virustauteihin ja nopeuttaa toipumista edellyttäen, että ihmisen seerumin D-vitamiinin pitoisuus (S-D-25) on vähintään 95 nmol/l. Tämän tason saavuttamiseen tarvitaan iästä ja koosta riippuen 30-100µg D-vitamiinia päivässä. D-vitamiini on avaintekijä immuunijärjestelmän toiminnassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat