Hoida närästys, niin vältät vakavammat vaivat

Kommentit (6)

Vierailija

Kun ei ole viiteen vuoteen närästänyt, vaikka syön joskus jopa pelkästään rasvaa...Olen ylipainoinen ja juon, joskus paljonkin. Että mikäs se syy nyt olikaan? Viljat ja sokeritko, jotka jätin pois lähes kokonaan? No ainakin minun kohdallani näin.

Vierailija

Mitä närästykseen tulee,niin minua närästi pahimmillaan lähes päivittäin. Sitten pudotin paino 5-7:n kiloa niin närästys käytännöllisesti katsottuna loppui.

Vierailija

Meikäläisen närästys vaiva on varmaankin peruja isäni puolelta. Pääsääntöisesti närästystä esiintyy ollessani makuuasennossa,siis nukkuessani. Tällä hetkellä olen saanut yöllisen närästykseni kuriin,kun olen syönyt tuntia ennen makuulle menoa yksi-kaksi kovaksi keitettyä kananmunaa. Homma toimii minulla,miksei jollakin toisellakin närästyksestä kärsivällä.

nurmennukka

Kaiken maailman ohjeita, noudatna kaikkia ja vaiva vaan jatkuu, kurkkua polttaa, että henki salpautuu ja masennus on iskenyt, kun aina kipaä. Ei muuta kuin lääkkeitä suuhun. Siinä se hoito. Pitänee itse maksaa leikkaus, jotta saa vaivan loppumaan. Tätä ei yksinkertaisesti jaksa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat