Polven sijoiltaanmenosta toipuminen!

Vierailija

Nyt tarvittaisiin rohkaisevia tarinoita polvivamman paranemisesta! :) Elikkäs, 2,5 vkoa sitten kaaduin ja siinä rytäkässä polvi meni osittain sijoiltaan. Polvi kuvattiin, ei murtumia. 4 päivän kuluttua tapahtuneesta polvi punktoitiin; tuloksena reilu 10 milliä verta pois. Kävin viime viikolla lääkärillä, joka kirjoitti lähetteen kirurgille. Haluaa ilmeisesti varmistaa, ettei mitään isompaa ole rikki. Kipuja minulla ei suuremmin ole, ainoastaan tietyissä asennoissa polveen saattaa vihlaista. Polven sisäsivulla tuntuu välillä arkuutta. En tiedä olisiko syytä huolestua, mutta istuma-asennossa en saa kovin helposti nostettua loukkaantunutta jalkaa. Liekö vika reisilihaksen vähäisessä käytössä vaiko itse polvessa? Kotona kävelen ilman keppejä tai yhden kyynärsauvan kanssa, ulkona apuna molemmat. Sairaslomaa määrätty tuosta kaatumisesta eteenpäin kaikkineen 5 vkoa, riittääkö se? Kova hinku olisi töihin, mutta toki ymmärrän että jalka on sitä ennen oltava kunnossa. Aiempia ongelmia polvien kanssa ei ole ollut, nyt ilmeisesti oltava varovaisempi; olen ymmärtänyt että kun polvi kerran menee sijoiltaan, se saattaa hyvinkin mennä uudestaan.

KIITOS VASTAUKSISTA!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat