Kommentit (2)

Vierailija

" miksi painoni ei putoa millään hyvästä ravinnosta ja liikunnasta huolimatta. "

Vaikea sanoa, kun ei tiedä, mitä tuo ravinto sulla on?

 

Liikaa hiilihydraattia, proteinia ja/tai rasvaa?

 

Aikuinen tarvitsee perusruokavaliossa n. 80 grammaa hyviä rasvoja ja proteiinia päivässä. Lisäksi vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja. Vettä janoon 1,5-2 litraa. Ja jos nälkä jää, niin perunaa, riisiä tai viljaa.

 

Mitä enemmän hiilaria, niin sitä vähemmän rasva palaa.

Vierailija

Painoni ei putoa ja se masentaa vaikka mitä yrität tehdä asialle. Minulla on yksi kilpirauhanen toinen poistettiin koska siellä oli struuma. Verikokoe on otettu muutaman kerran ja kilpirauhas arvot olivat normaalit. Minulla on samanlaiset oireet kuin kilpirauhasen vajaa toiminnassa, paitsi hikoilen helposti varmaankin ylipainon vuoksi. Näkeekö sen yksinkertaisesta verikokeesta jos on jotain vikaa kilpirauhasessa vai pitääkö ottaa erilaisia kokeita verestä.  Voisiko syynä olla joku muu elimellinen vika.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat