Vaivoja matalasta verenpaineesta

Kommentit (13)

Miki

Mittasin äsken tässä kotona,kun tunnin istunut paikallaan, oli 81/61 pulssi 160 , olen mies 47v

mitä juuri noista paineista lukasin, ehkä täytyy vaan varata aika lekuriin,vaikka en haluaisi mennä... :(

reunis

Mulla on yleensä verenpaine 110/80 ja ja lepopulssi 50-60.kun alan nukkumaan ni pulssi laskee välillä alle 50.olen urheillut koko ikäni mutta nyt en ole noin 3 vuoteen urheillut mutta silti verenpaine ja pulssi vielä urheilijan luokkaa.sydän ei siis ihan nii nopeasti heikkene ku muut lihakset.kaiken lisäksi minulla on lääkkeitä jotka nostaa pulssia eli metyylifenidaatti ja astmalääkkeet ja silti lepopulssi noin alhainen

Vierailija

reunis kirjoitti:
Mulla on yleensä verenpaine 110/80 ja ja lepopulssi 50-60.kun alan nukkumaan ni pulssi laskee välillä alle 50.olen urheillut koko ikäni mutta nyt en ole noin 3 vuoteen urheillut mutta silti verenpaine ja pulssi vielä urheilijan luokkaa.sydän ei siis ihan nii nopeasti heikkene ku muut lihakset.kaiken lisäksi minulla on lääkkeitä jotka nostaa pulssia eli metyylifenidaatti ja astmalääkkeet ja silti lepopulssi noin alhainen

Paljon liikkuva 53v

Mistä voi johtua kun treenatessa verenpaine laskee. Toisinaan tapahtuu että yläpaine nousee mutta alapaine laskee, Olen verenpainelääkityksessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat