lääkäriin vai annanko olla??

Vierailija

Eli siis oon noin 2 viikkoo kärsiny jatkuvasta pissa hädästä,  vaikkei ois hätä niin silti on sellanen tunne.  Sen lisäks alavatsassa ollu pistelevää kipua kestää aina hetken N.5-10min ja ylävattassa olevaakin kipua ollut välillä sijainnu tossa rintakehän alapuolella kylkikuitten välissä siinä kuopan kohdalla? En tiädä mitä tekisin,  olen lähdossa 8.4 reissuun ( oon reisussa  7 viikkoa ) ja haluaisin nää vaivat pois ennen lähtöä. Olen siis 17v tyttö,  asun yksin ja kärsin lääkäri / sairaala kammosta..  ja en tiädä vaikuttaako se että aloitin minipillerit n.3 viikkoa sitten? Mitä mun pitäs tehä

Kommentit (3)

Vierailija

Käy terveyskeskuksessa,siellä selviää onko esim.virtsatietulehduksesta.Ja varsinkin,jos olet lähdössä reissuun,ulkomailla se käynti voi olla vaikeampaa.

Vierailija

Kannattaa soittaa sinne lääkäriin, soititko jo? Hoitamattomana virtsatietulehdus voi pahentua, levitä munuaisiin asti ja sitten on pidempi sairaala-reissu edessä. Ilman muuta, kun oletmkatkalle älhdössä, kannattaa hoitaa asia pois päivänjärjestyksestä.2397

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat