Hei Terttu. Mukavaa, että viime vuodesta on mahtavat muistot! Ilmoittautuminen Nordic Walk -tapahtumaan ei ole vielä alkanut, mutta lisätietoa tulee pian.
Joo minäkin olen 5 pv yrittänyt ilmoittautua mutta linkki vaan kiittää osallsitumisesta ennenkuin on täyttänyt yhtään mitään tietoja! Miksei tätä korjata?!
Sama juttu, ei pääse ilmottautumaan ja etusivun linkki menee myös siihen kohtaan, jossa vain kiitetään ilmoittautumisesta ja luvataan lähettää sähköpostia vaikka en ole antanut mitään yhteystietoja. Tämä ongelma ei liene järjestäjän syytä vaan syyllinen taitaa löytyä ilmoittautumisen palvelun järjestäjästä. Mutta toivottavasti asia korjaantuu pian ja olisi mukavaa jos Hyvä terveys laittaisi esim heidän nettisivuilleen maininnan että ilmoittautumisessa ongelmia ja milloin odotettavsissa että asia korjaantuu.
Huomasin vasta äsken mainoksen tapahtumasta ja että ilmoittautuminen on päättynyt eilen :( Pääseekö mukaan enää mitenkään tai voiko lenkin tulla kävelemään ilman ilmoittautumista?
hei,ilmouttuduin jo kesällänordic walk tapahtumaan ,mutta mitään ei ole kuulunut,eikä tullut postia,että olen ilmoittautunut ja kysyttiin silloin jo paidan kokoa.pääseekö silti mukaan vielä
Voiko tässä ilmoittautua Nordic walk -tapahtumaan?
Ilmoirtaisin itseni Terttu Hautamäki ja
ystävättäreni Ritva Pirilä
Viime vuonna oli niin mahtava meininki.
Mahtoiko viestini tulla perille?
Ilmoittauduin viime kesän kivan tapahtuman innostamana Nordic walk -tapahtumaan.
Terttu Hautamäki sekä
Ritva Pirilä
Hei Terttu. Mukavaa, että viime vuodesta on mahtavat muistot! Ilmoittautuminen Nordic Walk -tapahtumaan ei ole vielä alkanut, mutta lisätietoa tulee pian.
Hei,
Ilmoittautumislinkki ei tunnu toimivan; kiittää ilmottautumisesta ilman, että on syöttanyt mitään tietoja vielä mihinkään. Voisiko tätä tarkistaa.
Terveisin,
Leena
Sama ongelma kuin edellisellä. Ilmoittautumislinkissä on jotakin vikaa, mihinkään ei pääse syöttämään tietoja.
E.T.
Joo minäkin olen 5 pv yrittänyt ilmoittautua mutta linkki vaan kiittää osallsitumisesta ennenkuin on täyttänyt yhtään mitään tietoja! Miksei tätä korjata?!
Etusivulla oleva linkki näyttäisi toimivan http://www.hyvaterveys.fi/
Sama juttu, ei pääse ilmottautumaan ja etusivun linkki menee myös siihen kohtaan, jossa vain kiitetään ilmoittautumisesta ja luvataan lähettää sähköpostia vaikka en ole antanut mitään yhteystietoja. Tämä ongelma ei liene järjestäjän syytä vaan syyllinen taitaa löytyä ilmoittautumisen palvelun järjestäjästä. Mutta toivottavasti asia korjaantuu pian ja olisi mukavaa jos Hyvä terveys laittaisi esim heidän nettisivuilleen maininnan että ilmoittautumisessa ongelmia ja milloin odotettavsissa että asia korjaantuu.
Hei!
Pahoittelemme linkissä ilmenneitä ongelmia, niitä selvitellään parhaillaan.
Helsinki Nordic Walk -tapahtuman puolesta Elisa
Mitkä on paitojen ympärysmitat s- ja m-koossa?
Hei. olisiko pitänyt tulla sähköpostiin varmennus ilmoittautumisista, mulle ei ole tullut ja ilmoittauduin jo ainakin pari viikkoa sitten ?
Hei!
Ilmoittaudumme Nordic-walk tapahtumaan.
Hely Ala-Fossi
Maija Kaski
Menkää sinne ilmoittautumaan linkistä: http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/uutta/ilmoittaudu_kesan_parhaalle_lenkille_ja_katso_ohjelma
Ja siinä lopussahan luki että elokuussa tulee s-postiin lisätietoja.
Huomasin vasta äsken mainoksen tapahtumasta ja että ilmoittautuminen on päättynyt eilen :( Pääseekö mukaan enää mitenkään tai voiko lenkin tulla kävelemään ilman ilmoittautumista?
hei,ilmouttuduin jo kesällänordic walk tapahtumaan ,mutta mitään ei ole kuulunut,eikä tullut postia,että olen ilmoittautunut ja kysyttiin silloin jo paidan kokoa.pääseekö silti mukaan vielä
Hei
Olen ilmoittautunut ja mielestäni on mennyt perille, mutta en muista että olen saanut sähköpostia asiasta.
T:Hansu