Kommentit (16)

Voiko tässä ilmoittautua Nordic walk -tapahtumaan?

Ilmoirtaisin itseni Terttu Hautamäki ja

ystävättäreni Ritva Pirilä

Viime vuonna oli niin mahtava meininki.

• ylös 11
  • alas 13

Mahtoiko viestini tulla perille?

Ilmoittauduin viime kesän kivan tapahtuman innostamana Nordic walk -tapahtumaan.

Terttu Hautamäki  sekä

Ritva Pirilä

• ylös 11
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei Terttu. Mukavaa, että viime vuodesta on mahtavat muistot! Ilmoittautuminen Nordic Walk -tapahtumaan ei ole vielä alkanut, mutta lisätietoa tulee pian.

• ylös 14
  • alas 13

Hei,

Ilmoittautumislinkki ei tunnu toimivan; kiittää ilmottautumisesta ilman, että on syöttanyt mitään tietoja vielä mihinkään. Voisiko tätä tarkistaa.

Terveisin,

Leena

• ylös 10
  • alas 12

Sama ongelma kuin edellisellä. Ilmoittautumislinkissä on jotakin vikaa, mihinkään ei pääse syöttämään tietoja.

E.T.

• ylös 9
  • alas 13

Joo minäkin olen 5 pv yrittänyt ilmoittautua mutta linkki vaan kiittää osallsitumisesta ennenkuin on täyttänyt yhtään mitään tietoja! Miksei tätä korjata?!

• ylös 15
  • alas 15

Sama juttu, ei pääse ilmottautumaan ja etusivun linkki menee myös siihen kohtaan, jossa vain kiitetään ilmoittautumisesta ja luvataan lähettää sähköpostia vaikka en ole antanut mitään yhteystietoja. Tämä ongelma ei liene järjestäjän syytä vaan syyllinen taitaa löytyä ilmoittautumisen palvelun järjestäjästä. Mutta toivottavasti asia korjaantuu pian ja olisi mukavaa jos Hyvä terveys laittaisi esim heidän nettisivuilleen maininnan että ilmoittautumisessa ongelmia ja milloin odotettavsissa että asia korjaantuu.

• ylös 14
  • alas 15

Hei!

Pahoittelemme linkissä ilmenneitä ongelmia, niitä selvitellään parhaillaan.

Helsinki Nordic Walk -tapahtuman puolesta Elisa

• ylös 10
  • alas 13

Hei. olisiko pitänyt tulla sähköpostiin varmennus ilmoittautumisista, mulle ei ole tullut ja ilmoittauduin jo ainakin pari viikkoa sitten ?

• ylös 17
  • alas 13

Huomasin vasta äsken mainoksen tapahtumasta ja että ilmoittautuminen on päättynyt eilen :( Pääseekö mukaan enää mitenkään tai voiko lenkin tulla kävelemään ilman ilmoittautumista?

• ylös 13
  • alas 10

hei,ilmouttuduin jo kesällänordic walk tapahtumaan ,mutta mitään ei ole kuulunut,eikä tullut postia,että olen ilmoittautunut ja kysyttiin silloin jo paidan kokoa.pääseekö silti mukaan vielä

• ylös 11
  • alas 11

Hei

Olen ilmoittautunut ja mielestäni on mennyt perille, mutta en muista että olen saanut sähköpostia asiasta.

T:Hansu

• ylös 12
  • alas 13

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat