Kommentit (5)

Kaikkea kokeillut viimein oike...

Nyt olen löytynyt ratkaisun ongelmaani, Jalle wc-jakkara auttaa varmasti. Tuote löytyy osoitteesta Wc-jakkara_fi

Ruokailuajat ja rytmi, oma vai...

Minulla ainakin tulee vatsa kovaksi kun olen 2 päivää tai enemmän pois, myös omasta kodista kodistani. Ilmiö on ollut ainakin viimeiset 40 vuotta. Syyksi olen mietiskellyt sen, kun ollessa omassa kodissa, syön koska huvittaa ja ollessani muualla, joudun syömään 3-4 tunnin välein. 

Kotona minulla on löysä, tai normaali. Mitkään kuidut tms. ei auta, vain lääkkeet. Syön kylässä ja automatkoilla aina 3-4 omenaa, päärynöitä ja kiiviä. Kotona saan syödä mitä vaan aina sopivaa ja saan myös määrättyä, teenkö tarpeeni joka päivä tai harvemmin ja kellonajan.

Niin, "kylässä" tarkoittaa oleilua puolison vanhemmilla, omilla 5 lapsellani hoitamassa 2-7 vuotiaita lapsia, yms. 

22222

Kun käytän WC-jakkaraa säännöllisesti, olen voinut luopua muusta lääkityksestä. Nyt puolivuotta olen käyttänyt, suoli toimii todella hyvin. TV-lääkäri suositteli Akuutissa 21.12.2015, katso yle-areenasta. Etsin googlella Wc-jakkaroita, taisin löytää just sellaisen jota Akuutissa esiteltiin. Löytyi nimellä Jalle Wc-jakkara, minulla on ihan oma valmistama saman tapainen. Kyllä tämäkin toimii, vaikka ei olekaan ihan noin komee kuin myynnissä olevat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat