Kommentit (8)

teep

Mulle auttoi puoli vuotta lepoa ja ei mitään lääkkeitä kun odotin junioria tuolloin. Kun lämpimät säät saapuivat, katosi kipu.

Siro47kenkä

Olen 58-vuotias ja monia keinoja , lääkäreitä, ortopedeja, muotoiltuja pohjallisia, tulehduskipu pillereitä, pehmeitä/paksupohjaisia kenkiä (kyllä sitten jatkossa ehdoton) ja kylmää/kuumaa on kokeiltu....ei auttanut. Sitten menin vahingossa ja muissa asioissa kertomaan tästä vaivasta urheilunaprapaatille. Heillä oli laite ns. ultraäänitykki. Sillä käsittelyllä, ekaksi 4mm syvälle molemmat jalkapohjat kokonaan , toinen kerta 7mm syvälle viikon päästä sitten viimenen kerta 10mm syvälle jälleen viikon päästä. Jokaisen käsittelyn jälkeen kävelin lähes kivuttomasti pois sielä ja varsinkin kolmannen kerran jälkeen. Kantapäät teipattiin ns kasaan, vaimennus pakotettiin pysymään paremmin kantapään alla, urheiluteipillä! Kengät vaihdoin kaikki paksu-pohjaisiin ja sisäkenkinä piti aina olla Schrollit jalassa. 10vuotta meni sitten erehdyin kävelemään (kaks vuotta sitten) ilman sisäkenkiä pari päivää....taas. Voltaren vahvimmalla salvalla jalkapohjien kova voitelu aamuin illoin 8 päivää...poissa. On vielä 3.s menetelmä ((eräs tuntemattomampi tulehduskipulääke jota saa apteekista kysymällä (ei esillä?) 1/2 mietona)) olemassa vuosi sitten kokeillin 10 päivää kun kipeni kantapää kumikenkissä marjareissuilla ja paljon kävelyä ja kun en löytäny minun maastokenkiä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat