Kommentit (1)

Vierailija

Aikuinen tarvitsee perusruokavaliossa n. 80 grammaa hyviä rasvoja ja proteiinia päivässä. Lisäksi vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja. Vettä janoon 1,5-2 litraa. Ja jos nälkä jää, niin perunaa, riisiä tai viljaa.

Ja lisäravinteet päälle:  D3-vitamiini sekä kalaöljy.

Kun perusruokavalio on kunnossa, niin herkkuja voi syödä hyvällä omalla tunnolla 1-2 kertaa viikossa painon tai terveyden siitä heilahtamatta suuntaan taikka toiseen. 

Liiku kohtuudella ja vietä sosiaalista elämää. 

 

Kokonaisvaltainen terveys!

Liikunta (arkiliikunta riittää)
Lepo
Uni
Ravinto (unohda VRN eli valtion ravitsemusneuvottelukunta ja sen suositukset)
Vältä lisäaineita
Rentoutuminen
Sosiaalinen elämä
Päihteettömyys
Turhien lääkkeiden välttäminen
Turhien kemikaalien ja ympäristömyrkkyjen välttäminen
 

Kiire on aitoa silloin, kun talo on tulessa tai joku on hengenhädässä. Muu kiire on aika lailla keksittyä tai ihmisen omassa päässä.
 
http://www.hs.fi/kuukausiliite/Kaikki+kiire+on+turhaa+kiirett%C3%A4/a1375408694895?ref=hs-art-top-3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat