13v. tyttö ja miehet!?

Vierailija

Apua! Olen huolissani 13v. tyttärestäni... Hän on muuttunut älyttömästi ja on alkanut olla puhelimensa kanssa erittäin paljon. Kaiken lisäksi olen huomannut että hän on alkanut juttelemaan tuntemattomien miesten kanssa netissä! Kerran kun hän oli huoneessaan ja menin pyytämään häntä syömään, niin hän oli omalla läppärillään ja hän sulki näytön, ja lähti alakertaan ruokailemaan. Jäin hänen huoneeseensa hetkeksi ja arvelin että jokin on vialla. Avasin sitten epäröivästi läppärin näytön(tytölläni ei ole siinä salasanaa) ja hämmästyin älyttömästi. Tyttö oli jollain deitti/aikuisviihde/juttelu sivustolla, ja hän oli laittanut jonnekkin ryhmään tai keskusyeluun puolialastoman kuvan itsestään ja siellä olivat tietysti useat aivan tuntemattomat noin 30 vuotiaat miehet kehuskelleet ja laitelleet omistaan kuvia ja tyttöni oli laittanut jotain sydämiä ja kaikennäköistä tuhmaa tekstiä sinne. Sitten suljin sivuston ja laitoin näytön kiinni. Tyttäreni tyli huoneeseen ja sanoin että vien hänen läppärinsä takavarikkoon koska olimme sopineet jo alussa, ettei tyttöni mene tuollaisille sivustoille koskaan... Nyt minua kuitenkin pelottaa, että tyttöni käy samalla sivustolla hänen omalla puhelimellaan. En kuitenkaan viitsisi ottaa häneltä puhelinta pois, koska hänellä on myös ystäviä joihin hän on yhteydessä. Olen myös hieman tutkinut hänenhuonettaan hänen olleen koulussa ja olen löytänyt tupakkaa, sytkäreitä, alkoholi juomia, verisiä sheiverin teriä ja sen tapaista tavaraa sieltä... :( Kaiken lisäksi tyttöni on pitänyt kerran bileet kun oli yksin kotona ja huoneesta löytyi kannabista ja käytettyjä kortsuja... 

Kommentit (6)

Muumuu

Yritä päästä nopeasti terveyskeskukseen tai ota yhteyttä koulun terve.hoitajaan. Hän osaa neuvoa, mitä tehdä. Onko tyttäresi viillellyt itseään? Omalla tytöllä oli juuri tuossa iässä viiltelyä, Hassisen tai marikokeiluja jne.
viiltely kertoo pahasta olosta. Tyttäreni sairastui lopulta syömishäiriöt, mutta selvisi lopulta pitkän terapian ansiosta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat