”Syöpä teki minusta naamapuolen”

Hanna-Maija Honkaportaan nenä jouduttiin poistamaan ihosyövän takia. Uusi nenä rakennettiin lopulta korvalehdestä.Lue koko juttu

”Syöpä teki minusta naamapuolen”

Kommentit (5)

Kyllä tää yhteiskunta on sittenkin, kaikenlaisista pikkuvioista huolimatta, aika ihmeellisen hyvä. Että julkisella puolella lääkärit rakentaa tuollaisella uutteruudella uuden nenän! Ja se on tosi hieno, ei ainakaan näiden kuvien perusteella huomaisi mitään outoa. Kiitos koko sairaanhoitohenkilökunnalle ja kaikkea hyvää Hanna-Maijalle!

• ylös 79
  • alas 64
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aneurysma

Voi, voi. Mulla on kavereina paljon pahemman näköisiä; suusyöpä, epämuodostuma, lihasrappeuma ja auto-onnettomuudesta selvinnyt. Osa näistä on tullut siihen aikaan kun tytöillä (kaksi edellämainituista) on kaikkein pahimmat ulkonäköpaineet.
Voisiko esimerkiksi HT tuoda esille tällaisia tapauksia, eikä näitä turhasta valittajia?!

• ylös 13
  • alas 43
Bea

Hienoa luettavaa. Kaunis tulos. Lääkereille kiitos. Ymmärrän hyvin huiviin taakse piiloutumisen, kun itse peittelen vitilogiani kasvoissa, kämmenselissä, jaloissa. Talvella oli muutama päivä, että olin unohtanut koko valkopälven mutta nyt tuleva kesä ja aurinko ahdistaa jo melkoisesti, Perhekin kärsii, kun rajoitan tekemisiäni auringossa. Ja joskus asiakastapaamisessa meinaa ajatus katketa ja tulee epävarmuus, kun kädet ovat rumankirjavat.

• ylös 17
  • alas 17
nenäleikkaus

Mun sukulaismieheltä leikattiin nenä, jossa sanottiin olevan tubi. Oli pitkään sairaalassa, nevähaavat vuoti "mätämärkää". LOpputulos oli aivan "pääkallon" kuva passissakin. Armeijaan ei huolittu eikä sotaa. Kärsi paljon ihmisten tuijottelua ja ei mihinkään virallisiin kutsuihin ei voinut mennä kun kaikki tuijotti häntä etenkin lapset. Tää nenäjuttu hoidettiin vuosina n. 1926 ja siitä eteenpäin vuosia. Oli katkera! Siihen aikaan ei ilmeisesti ei tiedetty mitään tällaisista fiksummista nenäoperaatiosta.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat