Ota mallia: Tie pysyvään laihtumiseen

Kuva Shutterstock

Yhtä tapaa pysyvään laihtumiseen ei ole. Helsingin yliopisto selvitti onnistuneiden salaisuudet. Valitse tutkimuksen osallistuneiden oivalluksista itsellesi parhaat. Se mikä tuntuu sinusta hyvältä, toimii.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Tasapainoinen ja terveellinen ruokavalio on laihtumisen kannalta kaiken a ja o − sen vaikutus kilojen karistamiseen on jopa 90 %.
 
Liikunnan merkitys sen sijaan on laihtumisen kannalta vähäinen. Säännöllisellä kuntoilulla on toki hyviä terveydellisiä vaikutuksia: se esimerkiksi ehkäisee sydän- ja verisuonitauteja ja vahvistaa luustoa.
 
Mikään määrä liikuntaa ei kuitenkaan korvaa terveellistä ruokavaliota.
http://www.kauneusjaterveys.fi/treeni-ravinto/painonhallinta/10-tekosyyta-olla-laihduttamatta-katso-asiantuntijan-kommentit

Marketta

Ruokavalio ratkaisee jopa 90 % painonhallinnasta, terveydestä, vastustuskyvystä, kasvamisesta (lapset), lihaskunnon kasvattamisesta ja ylläpidosta sekä lihasten palautumisesta, liikunta loput. Joten ei ole ihan sama mitä suuhunsa laittaa. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat