Lopeta tupakointi nyt – katso, miten nopeasti elimistösi toipuu

klo 12:10 | 3.1.2020
Tupakoinnin lopettaminen on paras terveysteko, jonka voit itsellesi tehdä. Kun tumppaat viimeisen kerran, toipuminen alkaa 20 minuutin päästä.Lue koko juttu
Tupakoinnin lopettaminen on paras terveysteko, jonka voit itsellesi tehdä. Kun tumppaat viimeisen kerran, toipuminen alkaa 20 minuutin päästä.Lue koko juttu
Ladataan...
Olen lopettanut tupakoinnin 8 vuotta sitten ja voin todella hyvin nyt. Nukun hyvin.ja jaksan liikkua
Olen 70 v.
Itsekkin lopetin tupakan polton 7,5 vuotta sitten.
Tupakkaa tuli polteltua n.25 tupakkaa/pv parikymmentä vuotta.
Helppoa lopettaminen ei ollut ja psyykkinen riippuvuus pahempi kuin fyysinen ja "eka päivä se on hirressäkin pahin".
Mutta parin epäonnistumisen jälkeen, nikotiinipurukumin ja tahdonvoimalla vihdoin onnistuin.
Tupakoinnin lopettaminen oli elämäni paras päätös!
Lopetin 10 päivää sitten. Olen polttanut 40 vuoden aikana yhteensä ainakin 30 vuoden ajan. Lopetuksia olen siis kokeillut ennenkin. Tämä on viimeinen lopetukseni, en aio enää tupakoida. Vieroitusoireet ovat takuulla helpommat kestää kuin mahdolliset tupakoinnin aiheuttamat sairaudet. Kokeilinkin tätä vähän käytännössä: Lopetettuani sain flunssa- ja vatsatautitartunnan, ja voin luvata, että vieroitusoireet ovat "kivemmat" kuin taudin oireet. Onneksi tämänkertainen tauti ei jäänyt päälle - samoin kuin vieroitusoireetkaan eivät jää. Hurjasti tsemppiä kaikille lopettajille!
Lopetin 3.5 vuotta sitten. Lopettaminen sujui suht helposti. Erään juhlimisillan jälkeen ei vaan tehnyt mieli tupakkaa, ja siitä sitten oli hyvä aloittaa tupakoinnin lopettaminen, päivä kerrallaan. Välillä oli hetkiä, jolloin teki kovasti mieli polttaa, mutta imin silloin röökiä sytyttämättä sitä. Näin onnistuin lopettamaan sortumatta kertaakaan tupakoimaan. Nyt on 3.5 vuotta savutonta elämää takana ja loppuelämä edessä. Ikinä en enää aio tupakkaa sytyttää.
Allen Carr ja Easyway toimii.
Suosittelen Stumppaa tähän kirjaa.