Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (6) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Kohdunpoisto Kohdunpoisto Johanna40v klo 18:09 | 11.3.2020 Kumpi päättää kohdunpoisto tavan, potilas vai lääkäri? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 9 Kommentit (2) Vierailija 1/2 | klo 13:23 | 12.3.2020 Lääkäri. Ja yleisin tapa on tähystys ja alapään kautta pois. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 2 Johanna 40v. 2/2 | klo 16:26 | 12.3.2020 Oikeasti? Eikö potilas saa valita tavan, jolla kohtu poistetaan? Olen kuullut, että lääkäri ja potilas yhdessä valitsevat tavan. Olenko väärässä? As vastauksia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 5 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Keskustelut Edellinen ketju Seuraava ketju
Vierailija 1/2 | klo 13:23 | 12.3.2020 Lääkäri. Ja yleisin tapa on tähystys ja alapään kautta pois. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 2
Johanna 40v. 2/2 | klo 16:26 | 12.3.2020 Oikeasti? Eikö potilas saa valita tavan, jolla kohtu poistetaan? Olen kuullut, että lääkäri ja potilas yhdessä valitsevat tavan. Olenko väärässä? As vastauksia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 5
Lääkäri.
Ja yleisin tapa on tähystys ja alapään kautta pois.
Oikeasti? Eikö potilas saa valita tavan, jolla kohtu poistetaan? Olen kuullut, että lääkäri ja potilas yhdessä valitsevat tavan. Olenko väärässä? As vastauksia.