Elämä pilalla

Kertokaa ihan oikeasti mulle että häviäääkö kun lopetan prednisolon kuurin , jota syönyt melkein vuoden verran ;(( niin lähteekö paino ja tämä JÄRKYTTÄVÄ turvotus pois???

Ennne tätä mä olin vielä nätti ja hoikka. No en ole enää. Herranjumala mä olen vasta 28v ja täl hetkel näytän joltain tädiltä joka ei oo huolehtinut yhtään ulkonäöstä. Painoa tullut 12-15kg ja tää turvotus on niin jäätävä että mulla on vitunmoinen kaksoisleuka.

Tää masentaa mua ihan hirveesti varsinkin kun oon tottunut olemaan ihan hyvännäköinen.

Kertokaa hyvät ihmiset lähteekö tää pois? Saanko mä kroppani takas? Jääkö toi saatanallinen turvotus???

Sen mä sanon sydämeni pohjasta älkää koskaan koskeko tähän myrkkyyn! Tossa oli vain osa sivuvaikutuksista.

Kommentit (1)

Tinatinkerbell

Hei! Itselläni oli sama ongelma käyttäessäni sitä :( Mutta iloksesi voin kertoa, että se menee ohi, se pöhöttyneisyys :) Kestää jonkin aikaa, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, mutta kyllä poistuu. Itselläni kesti vuosien syönnin jälkeen vuoden päivät, yhä taistelen kilojen kanssa, mutta olenkin jo 53v ja liikkumaton laiskamato :/ Ole vaan kärsivällinen, niin se tapahtuu! tietenkin vain jos et enää ota sitä kuuria. Kaikkea hyvää sinulle ja nyt voit olla rauhallisin mielin, KOTONA ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat