klo 1:03 | 4.7.2020
Moi olen 18-vuotias nuori poju ja olen huomannut oudon oireen mitä on minulle ruvennut tapahtumaan. Aina, kun menen sänkyyn makaamaan juuri ennen nukkumaanmenoa, niin minulla alkavat lihakset nykiä jokseenki hauiksen ja ojentajan kohalta enimmäkseen ja välillä jaloista myös. Yritin googlettaa aiheesta, mutta siellä ei tule muuta kun vaikka minkä sairauksien oireita, mutta pohdin onko tämä ihan normaalia, kun ei ole vastaavaa ollut aikasemmin
Up
Monesti lihasnykinät ovat vaarattomia, niitä voi tulla esim. juuri nukahtamisvaiheessa. Kysy vanhemmiltasi, onko heillä ollut samanlaisia, sillä joskus nämä kulkevat suvussa. Joskus voi takana olla neurologinen sairaus, neurologi on lääkäri, joka selvittelee tällaisia.
Mielenkiintoista. Mulla alkoi samanlainen nykiminen eilen ja ei meinaa edes loppua. Ole 51 v.
Aloin googlettaan ja törmäsin tähän.
Minulla itselläni on juuri samankaltaisia oireita ja olen 17-vuotias tyttö. Ei ole kiva vaiva, kun nykiminen havahduttaa aina jos on nukahtamassa. Myös välillä on huomannut päivän aikana tulevan yksittäisiä nykäisyjä. Inhottava...