Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Mikä on periaatteesi peukuttaa tällä keskustelupalstalla? Mikä on periaatteesi peukuttaa tällä keskustelupalstalla? Vierailija klo 0:15 | 17.7.2020 Keskusteluissa näkee, että ylä- ja alapeukkuja on yleensä suurinpiirtein sama määrä / kommentti. Minä peukutan, kun olen samaa mieltä tai kun ilmaisen sympatiaa kirjoittajaa kohtaan. Laitan alapeukun, jos olen selkeästi eri mieltä. Ilmoita asiattomaksi ylös 8 alas 4 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Keskustelut Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Keskustelut Edellinen ketju Seuraava ketju
Keskusteluissa näkee, että ylä- ja alapeukkuja on yleensä suurinpiirtein sama määrä / kommentti.
Minä peukutan, kun olen samaa mieltä tai kun ilmaisen sympatiaa kirjoittajaa kohtaan. Laitan alapeukun, jos olen selkeästi eri mieltä.