Vierailija

Moi! Harrastin seksiä ekan kerran kesäkuun 2 päivä ja kondomi hajosi. Hain tämän jälkeen jälkiehkäisyn apteekista jonka sain ilman reseptiä ja sain sen pillerin noin 5 h seksin jälkeen. Ovulaation mukaan oli huono mahdollisuus tulla raskaaksi. Menkat tuli pari viikkoa myöhemmin mutta nyt ovat olleet poissa 19 päivää. Rinnat tuntuvat erilaisilta ja ovat suuremmat ja hiukan väsymystä on ollut mutta en tiedä kuvittelenko kaiken. Olen siis juuri täyttänyt 15 vuotta joten en halua todellakaan tulla raskaaksi. Onko mulla mahdollisuutta olla raskaana kuitenkin?

• ylös 5
  • alas 24

Kommentit (3)

Vierailija

Tietysti voit olla raskaana. Ei ne jälkiehkäisypillerit 100 %:sti raskautta estä ja ovulaation ajankohtakin voi vielä sinun ikäiselläsi vaihdella. Kuukautiset voi tulla alkuraskaudessa kyllä, joissakin harvoissa tapauksissa ne tulevat koko raskauden ajan. Rintojen muutokset nekin sopivat alkaneeseen raskauteen, samoin kuin väsymys. Onko tullut mieleen tehdä raskaustestiä?

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

Moi! Tein raskaustestin pari viikkoa sitten ja se näytti negatiivista, mutta tein testin iltapäivällä enkä aamulla. Menkat ovat tulleet samalla lailla eli kestäneet noin 1 pvä. Vuoto ollut niukkaa ja eivät ole tulleet oikeaan aikaan. Onko mulla silti mahdollista olla raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moi! Tein raskaustestin pari viikkoa sitten ja se näytti negatiivista, mutta tein testin iltapäivällä enkä aamulla. Menkat ovat tulleet samalla lailla eli kestäneet noin 1 pvä. Vuoto ollut niukkaa ja eivät ole tulleet oikeaan aikaan. Onko mulla silti mahdollista olla raskaana?
Kyllä voit olla raskaan. Tiedän erään äidin, jolla kuukautiset tulivat normaalisti ja raskaustesti näytti negatiivista ja hän sai tietää raskaudestaan vasta 4. kuukaudella.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat