Toivon, että lukijoista löytyisi joku, jolla samanlaiset ongelmat ja niihin ratkaisu. 9 kuukautta sitten minulla alkoi erilaiset tuntemukset rinnan alueella. Usein tuli myös tunne, etten jaksa tai etten saa happea kunnolla. Uniongelmat alkoivat kevään mittaan. Heräsin aluksi noin klo 4 enkä saanut enää sen jälkeen unta.. Kesällä ilmaantui voimakkaat keskittymisen ongelmat sekä varsinkin lepoasennossa ilmenevä "levoton olo". Elokuun jälkeen tähän hetkeen on painoni pudonnut n.8kg ja vatsani on yliaktiivinen. Unta saan muutamia tunteja yön aikana pienissä pätkissä ja levoton, rauhaton olo on lähes jatkuvaa.. Yöllinen virtsaamistarve on lisääntynyt hurjasti. Ihon kutina ja välillä ilmenevät voimakkaat "kylmyyskohtaukset" ovat vain kivana pikku lisänä kaikessa. Natrium arvo on hieman viitearvojen alapuolella, kalium muutaman kerran noussut viitearvojen yläpuolelle. Kortisoli arvo oli normaali aamulla (silloin yleensä minulla on päivän paras olo), kilpirauhasarvot normaalit paitsi tulehdusarvo erittäin korkea. Tämä johtuu lääkärinmukaan, siitä että minulla on todennäkisesti ollut joskus kilpirauhasten tulehdus. Paksusuoli tähystettiin laihtumisen vuoksi, mutta kaikki oli siellä kunnossa. Auttakaa!
Voisikohan osasyynä olla jonkinasteinen vitamiinivajaus? Mitä enemmän olen asiaa googlettanut niin sitä enemmän tulee vastaan juttuja (mm. tämä https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/lisaeravinteiden-laatuluokat.2536...) siitä että moni käyttää liian mietoja ja/tai huonolaatuisia vitamiineja ja siksi ei vitamiinitasot ole riittävän korkealla.