Puoliso muuttui - viidenkympin villitystä, hormonihäiriö vai pahempaa?

klo 15:52 | 11.10.2020
Mistä voi olla kysymys, kun vanha tuttu puoliso muuttuu ärtyisäksi ja haluttomaksi valehtelijaksi? Voiko kaiken laittaa hormonimuutosten piikkiin?Lue koko juttu
Voi olla, että kommenttini on myöhässä.... Olimme olleet naimisissa yli 40-vuotta. Oli yhteinenn yritys ja kaksi lasta. Ex mieheni sai burnoutin ja lopetimme yrityksemme. Itse lähdin uusille urille, hänen jäädessä ensin pariksi vuodeksi kotiin, myöhemmin kouluttautui uuteen ammattiin. Elimme ns. normaalia elämää, seksiä ei ollut... exän sanoin: en jaksa, en kykene. Laitoin tämän kaiken loppuunpalamisen piikkiin, kunnes eräällä mökkiereissulla katsoin hänen puhelintaan ( jatkuvasti tuli viestiä)niin siellä olikin viestejä toiselta naiselta. Oli alkanut silloin, kun aikuisopiskeli toisella paikkakunnalla. Yritin puhua asiasta, mutta en saanut exästä mitään irti. Kerroin pojilleni tapauksen ja he ottivat isänsä puhuttelluun, sillä seurauksella, että hänelle hankittiin oma asunto ja avioero pistettiin vireille. Nyt kahden vuoden jälkeen olen todella onnellinen, että huomasin viestit. Olen itse uudessa suhteessa, jossa on seksiä ja läheisyyttä. Jos olisin ollut nainen, joka ei huolehdi itsestään, niin en ehkä olisi ihmetellyt. Olen aina pitänyt itsestäni huolta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä...ei vanha koira uusia temppuja opi! Täällä ollaan vain kerran, toista mahdollisuutta ei tule.