Syöpää voi ehkäistä – eikä se ole edes vaikeaa

Syövän synnyssä sattumalla ja perinnöllisyydellä on iso rooli. Niihin et voi vaikuttaa, mutta omiin valintoihisi voit. Jopa 40 prosenttia syövistä voitaisiin ehkäistä terveellisillä elämäntavoilla.Lue koko juttu

Syöpää voi ehkäistä – eikä se ole edes vaikeaa

Kommentit (2)

Vierailija

Höpö höpö, mitään pätevää syyseurausnäyttöä punaisen lihan ja syövän yhteydestä ei ole.

Itseasiassa jo kaksi suurta tutkimusta on rankannut muistinvaraisten kyselytutkimusten mitättömät korrelaatiot, joihin väittet ilmeisesti perustuvat,  laadultaan heikoksi tai erittäin heikoksi. Satunnaistetuissa tutkimuksissa ei tukea väitteelle löydy! Aikalailla vie uskottamuutta moinen höpinä muistakin ohjeista. Vaikuttaa enemmän atteelliselta ja uskomukselta väitteet.

• ylös 13
  • alas 14
Minä vaan...

Valitettavasti tällaiset artikkelit saavat syöpään sairastaneitten syyttämään itseään entistä enemmän. Mitä tein väärin kun kuitenkin sain syövän? Mistä minua rankaistaan? Johtuuko tämä siitä törkeän hyvästä pihvistä minkä alkuperä paikkaa en tiennyt? Kun on elänyt niin terveellisesti kun mahdollisesti ja kuitenkin sairastuu parantumattomaan syöpään. Yrittää pitää mielen positiivisena mutta syöpä jyllää näkymättömänä ja rajuna. Silloin tällaiset artikkelit ei paljon lämmitä, paitsi ehkä takassa poltettuna. Toivon kuitenkin että tämä antaa jollekin lohtua ja voimia taistella, minulle tämä tuottaa pelkästään surua ja ahdistusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat