TJJPYA

Hei,
Kävinkin jo lääkärillä ja terveydenhoitajalla. Sanoivat, että tule takaisin 2 kuukauden päästä ja katsotaan uudestaan..
[Aion kyllä mennä aikaisemmin, todennäköisesti tämän 2 viikon sisällä]

------

Elikkä tämän hetkiset oireet olisivat siis seuraavat tämän kohta 2 kuukauden aikana:
Yläkaula on turvonnut kauttaaltaan tietyltä alueelta, turpoamisen näkee, kun kiristää ihoa hampaat yhteen pistettynä.
Yläkaulasta lähtevät jänteet alas päin tai mitkä lienee on myös turvonneet jollain tavalla ja tämän turpoamisen voi tuntea, kun niitä vähän painaa ja koskettelee.

Alla olevasta kuvasta näette alueet paremmin:
https://i.imgur.com/4k44tBA.png

Muutoinkin nämä kyseiset kaula alueet tuntuvat herkältä ja jokseenkin myös puutuneelta. Joka sitten vaikuttaa siihen, että kivun suoma säteily aiheuttaa päänsäryn alkutilaa.
Kaula alue tuntuu väsyneeltä, eikä jaksa tehdä mitään.

Nielemään pystyn, mutta jossain välissä oli nielemisen ongelmia, mutta kurkku ei ollut kipeä.
Pää kääntyy joka suuntaan hyvin.
Aamulla tunne on melkein hävinnyt, mutta iltaan mennessä kipu ja turvotus pahenee.

------

En tiedä mistä tämä johtuu, mutta ei kyllä terveydenhoitajakaan tai lääkäri. Sanoivat, että käytä kipugeeliä kaula-alueelle, jotta turvotus laskisi ja panadolia kylkeen.
Eivät kyllä tätä turvotusta tutkimuksessa löytäneet, kun painelivat, kun minulla oli parta, mutta nyt itse kotona leikkasin koko suuren pusikon pois. Ja pääsin löytämään ja näkemään itse tämän turvotus alueen.

Jos tämä vielä jatkuu lääkäri kehoitti tulemaan 2 kuukauden päästä takaisin. Voi olla, että 2 kuukauden aikana on kyllä monet taudit kerenneet tehdä jo tepposet, jos tuota aikaa alkaa odottelemaan.

Mutta mitä mieltä itse olette, mistä voisi johtua?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat