Hanna Nohynek on itsekin koronatoipilas

Ylilääkäri, rokoteasiantuntija Hanna Nohynek kasvoi arvostamaan sinnikkyyttä. Sillä voi päästä pitkälle, tosin usein sattuma ilmestyy matkakaveriksi. Niin kuin viimeksi korona.Lue koko juttu

Hanna Nohynek on itsekin koronatoipilas

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vietti Philippiineillä parikyt vuotta. Lapsi mennessä 2 v. Aikajanaa jutussa oijottu

Vierailija

Vastenmielinen asiantuntija. On tietoisesti tai tietämättään ollut tyhmillä kommenteillaan aiheuttamassa taide- ja kulttuuritapahtumiin ja taiteilijoihin kohdistuvaa ansaitsematonta kritiikkiä. naistenpäivän konserttia on puitu "viisaasti" erilaisissa yhteyksissä. Maaliskuun 8.päivä ei Suomessa todellisuudessa ymmärretty millaisesta kulkutaudista on kysymys. Jos olisi ymmärretty ei (tuotakaan) konserttia olisi järjestetty. Itse arvon tartuntatautitutkija sai oman tartuntansa MYÖHEMMIN tartuntatautitutkijoiden kokouksessa Tukholmassa! Näin arvon tutkija on ainakin itse lukuisissa yhteyksissä kertonut. Jos astuu terveydenhuollon ammattilaisena julkisuuteen kertomaan ihmisille tartuntataudeista pitää joko rajata kertomisensa vain itse tautiin tai käyttää mietintää sen suhteen millaisia vaikutuksia omilla, mahdollisesti varomattomilla ja heikosti muotoilluilla lausunnoilla voi olla. Erittäin heikko suoritus. 

Vierailija

Repussa kulkee läpi vuoden uimapuku ja pyyhe. Jos virta alkaa hyytyä, voi pitää pienen tauon ja käydä jossakin uimassa. sihteerinä. Perhe Aikuinen tytär aiemmasta avioliitosta. ??

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat