Justiina61

Mitä avuksi kun päänahka kutisee eikä ole hilsettä ja pesen hiuksia kerran viikossa ja olen kokeillut kaikki apteekin tuotteet ja shampoot mutta mikään ei tunnu auttavan

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Itse sain avun kun keksin ruiskuttaa ruokasoodavettä päänahkaan.

Lasilliseen vettä ruokalusikallinen ruokasoodaa.

Mikään muu ei ole auttanut ja olen kärsinyt siitä 35 v.

Helppo kokeilla auttaako.

Itse huomasin avun jo seuraavana päivänä.

Vierailija

Onko päänahan kutina alkanut yhtäkkiä? Täällä leviää nyt nimittäin sellainen syyhykanta, joka menee aikuisella päähän ja aiheuttaa hirveän kutinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pese hiukset jollain hellävaraisella hyvällä shamppoolla kerran päivässä 1kertaviikkossa rupee varmaan kutkuttelemaan.en oo varma sitten tuo suositukseni itellä kyllä on 1-2 kertaa päivässä päänahka pestävä atoopisen ihon ja taliröhnän takia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko päänahan kutina alkanut yhtäkkiä? Täällä leviää nyt nimittäin sellainen syyhykanta, joka menee aikuisella päähän ja aiheuttaa hirveän kutinan.
Syyhy ei leviä terveellä aikuisella päähän.

Vierailija

Niin tavallinen syyhy ei leviä aikuisella päähän, mutta Suomessa on päästetty leviämään trooppinen syyhypunkki, joka leviää myös aikuisella päähän, samalla tavalla kuin karstasyyhy

Vierailija

Lopeta shamppoon käyttö kokonaan. Pese päänahka Marseille-palasaippualla (Le Chat) tai normaalilla Fairyllä, hiukan lainennettuna/vaahdotettuna käsissä ensin.
Hoitoaibetta voit käyttää ainoastaan hiusten latvoihin.

Mikäli käytät hiustenmuotoilutuotteita, jätä ne pois.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat