Voxra kokemus. Tätä olin odottanut pitkään
Voxra kokemus. Tätä olin odottanut pitkään
3 viikkoa sitten pyysin lääkäriltä reseptiä voxra nimiseen masennus lääkkeeseen. Useat luotettavat ystäväni oli saanut avun kyseisestä lääkkeestä. Itse olen kokeillut useita eri valmisteita vailla tulosta. Nyt jo ensimmäisen päivän perusteella ajattelin miksi en aikaisemmin ottanut puheeksi tätä lääkettä. Ei haitallisia sivuvaikutuksia vaan pirteä ote päivään heti aamusta. Uskomatonta että heti alusta alkaen vaikuttaa näin hyvin. Nyt kun lääkkeestä olen lukenut kokemuksia niin ymmärrän että lääkäri ei ekana tätä suosittele, koska ilmeisesti jotkut pystyvät tätäkin väärinkäyttää. No meitsi on kuitenkin vety Happy ja sehän riittää 💛👍😁
Jouduin käyttämään tuota joskus ja mielestäni toimi lääkkeistä joita käytin silloin parhaiten snri ssri lääkkeitä en suosittele kenellekkään. Nykyään en tällä hetkellä käytä mitään muuta kun kahvia ja teetä. Ei tosiaan lamaannuttanu tunteita ja tuntui piristävän ihan kivasti. Itkin todella herkästi jos katsoin vaikka jotain tv ohjelmaa tai kuuntelin musiikkia välillä mutta en nyt jatkuvasti nuo snri lääkkert tuntui vaan turruttavilta joten toisaaltatuntui kivalta pystyä itkemäänkin oli kohdallani parempi kuin muut masennuslääkkert tosin esim mirtsapiinia en koittanut. Pitää olla aika pohjalla josnoita käyttää väärin kun ne pillerit on murskattuna syövyttäviä en tiiä se vähän arveluttaa tuon lääkkeen käytössä vaikka ne niellään kokonaisina että onko kovin terveellisii mut käytin noita jonkin aikaa siis varmaan joitain kuukausia maks puol vuotta. Kai ne on sit oikeinkäytettynä turvallisia mutta missään nimessä noita ei pidä murskailla tai käyttää väärin ovat syövyttäviä ja aikamoista jos noilla leikkis vois tulla vakavia vaurioita ja sillee